186 Miesiąc w zdjęciach - sierpień

poniedziałek, 4 września 2017

Sierpień to był miesiąc ;) Jak możecie się domyślić Nasze maleństwo jest już z Nami :) Ale nie przedłużam zapraszam na migawki z miesiąca, może tego dużo nie jest, ale coś tam zawsze "napstrykałam" :)
Kiedy oglądacie migawki z sierpnia Ja i Ala odpoczywamy u rodziców :) Jesteśmy u Nich cały miesiąc, więc wrzesień to dla Nas miesiąc wakacji od wszystkiego, a w większości od "internetów", tak więc widzimy się w październiku z nową mocą ;) 
Pozdrawiamy Was wszystkich ;)

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
W lipcu była produkcja nalewek brzoskwiniowych, a w sierpniu Mąż zabrał się za nalewki malinowe ;)


 Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Kampania Somersby Streetcom - Mąż testował ;)

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
W związku z tym, że kiedy zaczął się sierpień byłam już kilka dni po terminie mój lekarz stwierdził żebym się zgłosiła do szpitala na obserwację, tak więc 2 sierpnia zaczęłam się "wylegiwać" na szpitalnym łóżku ;)

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Szpitalne rarytasy na obiad - zupa bliżej nieokreślona i drugie danie o smaku "nie wiem co to jest" ;) 

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Mąż doniósł mi gazetki i poprosiłam też o krzyżówki - no coś trzeba było robić :)

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Nasze maleństwo - Alicja - urodzona 4 sierpnia, tak więc jak widzicie długo się nie "powylegiwałam" w szpitalu :) W środę mnie przyjęli, a w piątek o 12:15 Ala była już na świecie :) Poród szybki, nie powiem że to przyjemność(wiecie o czym mówię:)), ale kiedy zobaczyłam małą w 5 sekund zapomniałam o bólu, a najpiękniejsze jest to, że dziecko moje daje mi przespać noce :) Niesamowita sprawa, ale budzi się tylko dwa razy w nocy na karmienie i kiedy tylko się naje w 5 sekund zasypia ;) Tak więc na noce nie narzekam :) 

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
A kiedy wróciłyśmy do domu(6 sierpnia już mnie wypisali:)), Mąż - Tatuś Nas zaskoczył :* 

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
 Prezent od Mężulka :* 

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Okazało się że sąsiadka jest konsultantką Avon, przeglądając katalog trafiłam na krem który kilka lat temu używałam i byłam z niego bardzo zadowolona, tak więc zamówiłam sobie i powiem Wam że oprócz zmiany kolorystyki opakowania krem w ogóle się nie zmienił i jestem z niego bardzo zadowolona. Na pewno pojawi się recenzja :)

Miesiąc w zdjęciach - sierpień

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Przeglądając "internety" trafiłam na akcję "Projekt body", stwierdziłam że, a nóż widelec uda mi się i zamówię body dla małej, po kilku dniach klikania udało się i wpadło Nam w ręce "zielone - groszkowe" body :) 

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
 Pierwszy milion ;) A w środku czekoladki ;) 

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Kampania z TRND - Jogurty Zott Primo :) Powiem Wam że jest mały problem z zakupem, ale myślę że na dniach się uda znaleźć te jogurty które Nas interesują ;)

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Miesiąc w zdjęciach - sierpień
                                 Spacerujemy sobie :)

Miesiąc w zdjęciach - sierpień
Bardzo fajna maseczka na oczy :) Mam nadzieję że pojawi się niebawem w sklepach stacjonarnych :)

I to by było na tyle :) 
My wypoczywamy, a z Wami widzimy się w październiku :)
 

3 komentarze: