183 Miesiąc w zdjęciach - Lipiec

wtorek, 1 sierpnia 2017

Przepiękny i przeupalny miesiąc. Naprawdę lato, skwar i upał - jeśli ktoś szuka słońca to zapraszam do Przemyśla, w lipcu było go sporo. Liczę po cichu na delikatne ochłodzenie, no ale w końcu wakacje więc nie narzekam, niech się cieszą wszyscy ze słońca ;)
Ogólnie siedzę "przeterminowana" bo termin na 30 lipca i po cichu liczyłam że "mała" przywita się z Nami właśnie w lipcu, ale co zrobić, uparte to jak osioł :) Ale to już ostatnie dni, zagryzam zęby i daje radę :) 
Nie przedłużam zaczynajmy z migawkami z lipca :)


Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Książka Superfood po Polsku często idzie w ruch :) Tym razem padło na kotlety z kalafiora, powiem Wam że mi bardzo smakowało, Mężulek też zjadł, ale stwierdził że on woli kalafiora w zwykłej postaci :) Ale książki kucharskie i wszelkie z przepisami to idealny prezent dla mnie :)

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Kwiatki - uwielbiam <3

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Kota Stanleya już znacie ;) coś mi nie pasowało z tymi szelkami w foteliku i musiałam na kimś przetestować zapięcie, tak więc "kot" spisał się na medal, idealny pomocnik ;)

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
 Wszystko gotowe ;) Pozostaje tylko czekać ;) 

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Wybraliśmy się do kina na Transformersów :) Taka jestem super, że załatwiłam Mężowi, że byliśmy sami w kinie ;) Tak naprawdę czysty przypadek, ale cisza, spokój, seans tylko dla Nas, nikt nie mlaskał mi popcornem i nie siorbał Coli czy tam Pepsi - no idealnie :) 

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Pierwszy domowy smalec zrobiony przez Męża (zdjęcia przed zastygnięciem i gotowy na kanapkach), kurde super wyszedł :D Jem z wielkim smakiem, tym bardziej że sąsiedzi podrzucają Nam swojskie ogórki z działki, które sobie zakisiliśmy, powiem Wam jest moc ;)

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Siedziałam sobie na ławce i czytałam książkę, kiedy Marcin jeździł sobie na rolkach, po chwili pojawił się kot, który totalnie nic sobie z mojej obecności nie robił. Siadał sobie tak, by po chwili wskoczyć w zarośla i wyciągnąć mysz, którą udało mu się upolować. Myślałam, że wiecie będzie się przy mnie bał, ale kot totalnie traktował mnie jak powietrze, jednak byłam w szoku jak skubaniutki potrafił wskoczyć w zarośla by zdobyć dla siebie pożywienie.  Prawdziwy koci łowca :)

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
 Kawka z Mężem na mieście :) 


Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
 I znów kwiatki od Mężulka :*
 

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Produkcja ogórków małosolnych :) Wyszło 12 słoiczków, idealne do obiadu :) Mąż spisał się na 5 :) Ja tylko do towarzystwa przy produkcji, chociaż zalewę zrobiłam ;)

Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Laboratorium mojego Męża, pierwsze domowe nalewki w tym sezonie, zaczęło się od brzoskwiń, a jeszcze maliny i jeżyny przed Nim :) W ogóle wiśnie przegapiliśmy, jakoś Nam umknęły, albo tak mało ich było :)


Miesiąc w zdjęciach - Lipiec
Bardzo dobre lody :D Nie stołuję się w McDonald's i jedyne co stamtąd lubię to kawę i właśnie lody, siostra mi ostatnio powiedziała o tych z borówkami, a że byliśmy akurat obok to postanowiłam się skusić i w cale nie żałuję :) 


I tak się właśnie skończył lipiec, zaczynamy sierpień, czuję że ten miesiąc będzie miał moc. Trzymajcie kciuki żeby Nasza mała kobietka w końcu się z Nami przywitała :) 

3 komentarze:

  1. "Transformers" - film petarda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Transformersow uwielbiam, ale tej nowej części nie widziałam jeszcze.. a jak robisz ten pyszny smalczyk? :D bo widzę że chyba mięska sporo, z czego robisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat Mąż robił, ale faktycznie mięska sporo dodał, ogólnie sam boczek no i wytopiona słonina, a no i wcześniej podsmażona cebulka z jednym jabłkiem :D

      Usuń