182 Verbena wosk Yankee Candle

czwartek, 27 lipca 2017

Lato w pełni, upały i skwary niesamowite :) Jeśli ktoś poszukuje słońca, to w Przemyślu je na pewno znajdzie :) Pisząc ten post Nasze dzieciątko dalej siedzi w "hotelu" i ani jej się śni wychodzić na te upały, uparta niesamowicie :) No, ale to już jej ostatnie dni w brzuszku i za chwilę się z Nami przywita :)
Ale, my tu dzisiaj o wosku, a dokładniej Verbena od Yankee Candle. Dawno nie odpalałam żadnego wosku i tak sobie postanowiłam, że wylosuję coś ze swojej magicznej szufladki bo trochę tego tam jeszcze jest :)
  


Na standardowej, już jak na Yankee przystało tartaletce, zapakowanej w folię widzimy piękne wiosenno/letnie kwiatki :) Swoją drogą wciąż marzę o tym, żeby Yankee zmieniło w końcu te opakowania foliowe, bo nie ukrywam, że jestem miłośniczką wosków Yankee, ale Kringle Candle mają o stokroć lepsze opakowania. No ale cóż, może kiedyś się doczekam :) Tak więc wracając do samego wosku :)

"Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o odświeżającym zapachu kwiatów werbeny połączonej z cytrusami i kremową wanilią."

No i jest kwiatowa moc :) Takie kwiatki z "kwaśnym mixem". Mam wrażenie jakbym piła wodę z cytryną i leżała na łące pełnej kwiatów. Żadnej wanilii tu nie czuję, ale dla mnie to lepiej, bo wiecie, za zapachem wanilii w ogóle nie przepadam :) Dla mnie wanilia jest zawsze jakaś taka dusząca i mdła, chociaż żel z Balea właśnie o zapachu wanilii i kokosa to super połączenie :) Ale no cóż, wszędzie zdarzają się wyjątki :) Zapach dość intensywny, delikatnie roznosił się po całym mieszkaniu i długo się w nim utrzymywał. Wosk dla mnie jest z kategorii tej orzeźwiająco - relaksującej :) Pewnie jeszcze pojawi się za jakiś czas w "woskowej szufladce" :)

A Wy znacie ten wosk ? :) 

Verbena wosk Yankee Candle


5 komentarzy:

  1. Nie znam tego wosku, jeszcze nic z YC nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować jakiś z YC, jest kilka wosków godnych polecenia ;)

      Usuń
  2. Nie znam go, ale brzmi ciekawie :D co o opakowań, zgadzam się w 100%! a maluszkowi w brzusiu dobrze, ciepło, wygodnie :D po co ma wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny kwiatowy świeży zapach ;) A fakt małej jest bardzo wygodnie, chociaż czasem mam wrażenie że jakaś karateczka z niej będzie ;)

      Usuń
  3. Przeczytałam o waniliowo-kokosowym żelu Balea i dzióbek mi się uśmiechnął. To mój ukochany żel :)

    OdpowiedzUsuń