179 Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec

sobota, 1 lipca 2017

No i mamy lipiec :) To już ostatnie tygodnie wyczekiwania Naszej fasolki, wiecie termin na koniec lipca, ale wiadomo wszystko się może zdarzyć i może maleństwo zaskoczy Nas wcześniej :) Ale wszystko już jest przygotowane i pozostało Nam już tylko czekać :) 
A teraz zapraszam Was na migawki z czerwca :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Nowy nabytek w mieszkaniu - radio :) Dużo słuchamy muzyki z Mężem i zazwyczaj włączaliśmy TV na eskę, ale radio robi większą robotę :D


Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Takich kwiatów się nie spodziewałam :) Dostałam je od przyjaciela męża za to, że wyświadczyliśmy małą przysługę - wiecie tak po koleżeńsku :) Mąż dostał "złoty trunek", a ja takie oto kwiatki, które musiałam już przesadzać bo rosną i kwitną jak szalone :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Ja + książka + woda i "fasolka" w brzuchu do towarzystwa = Relaks :) Swoją drogą większość książek jakie czytam to sensacyjne i thrillery, ale ta książka taka totalnie "babska" przypadła mi do gustu i pochłonęłam ją w kilka dni :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
 I jest w końcu "Mercedes" dla Naszej Królewny :D

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
 Nowe książki w Naszej małej bibliotece :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Otworzyliśmy konto w banku i dostaliśmy walizkę w prezencie :) Super sprawa, fajna mała walizka idealna na teraz, bo spakowałam już rzeczy do szpitala dla małej :) Był jeszcze taki kosz piknikowy ze sztućcami do wyboru, ale woleliśmy walizkę :)

Przesyłka od HIMALAYA  bardzo mnie zaskoczyła, powiem Wam nie dostałam jeszcze tak ładnie zapakowanych kosmetyków, a te dwa sukulenty to HIT :) 

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Żeby nie było, że matka tylko dla siebie, to tym razem - niebieskie pudełko - swoją drogą przyszłym mamą polecam zarejestrować się na stronie, bo fajne rzeczy można zdobyć, ja akurat formularz wypełniłam u swojej położnej - postanowiło przysłać dla Naszej "fasolki" dwie paczki pampersów 1 :) Fajna sprawa i idealne na sam początek :) 

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
W weekend Bożego Ciała wybraliśmy się na wycieczkę :) Tutaj przerwa na trasie na kawę i gofra - ale serio nawet Mąż przyznał, że w Zgorzelcu gofry są najlepsze :) Tutaj na zdjęciu taki biedny z samymi truskawkami, a zawsze jak jedziemy do rodziców to idziemy na gofry na wypasie, które mają milion owoców :) Polecam :D

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Pazerni jesteśmy :) Stwierdziliśmy "Weźmy tę pizze 60cm" - serio wzięliśmy na wynos bo nie dało się jej zjeść za jednym podejściem :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Tymbark Jabłko - Aloes - super, extra :) Szkoda, że to edycja limitowana, ale wyczaiłam, że jest już w Biedronce tak więc bardzo mnie to cieszy, bo Biedronka pod domem, a schłodzony smakuje idealnie :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Piękne widoki w Poleskim Parku Narodowym koło Urszulina, to właśnie tam wybraliśmy się na weekend, ciepło było, ale zmęczenia jakoś za bardzo nie odczułam, wiecie spacery po płaskim terenie to ja teraz uwielbiam. Mąż się ze mnie śmieje, że w ciąży jestem bardziej aktywna pod względem turystycznym niż przed ciążą ;) Ale cieszymy się oboje, że ten stan znoszę tak idealnie :) 

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Zdjęcie dla tych o mocnych nerwach!! 
Po Parku Narodowym idzie się właśnie takimi drewnianymi kładkami, no i idziemy sobie, rozmawiamy, kiedy to nagle mało zawału nie dostaje!! Niestety moim oczom ukazała się, ta oto żmija!!  Wiecie ciepło, słońce grzało, to leżała sobie na tych deskach i się grzała, fuj!!!! Ale spoko Marcin ją kulturalnie obudził i koleżanka zawinęła się w zarośla. Jednak nie chcę powtarzać tego widoku więcej :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Noclegi znaleźliśmy w agroturystyce (Kwiatowy Zakątek w Michałowie), gdzie właścicielką jest przemiła kobiecinka, która częstowała Nas swojskimi truskawkami prosto z ogródka, objadłam się ich tyle, że już uszami mi wychodziły, ale wiecie swojskie mają smak, nie to co te kupne ze sklepu, chociaż nie powiem w Przemyślu na targu też są pyszne :) 

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
A widzieliście kiedyś ŻŁOBEK dla żółwi :) No coś niesamowitego, mnóstwo było właśnie takich mini żółwików, które są w takim żłobku, nabierają siły i później są wypuszczane właśnie w swoje naturalne środowisko :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Powrót z weekendu i obiad w trasie, tym razem padło na naleśnika ze szpinakiem i serem, którym delektowałam się na rynku w Lublinie, swoją drogą w Lublinie są tak kosmiczne ronda, że dobrze iż nie Ja kierowałam bo chyba bym się zapłakała, normalnie kosmos :)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Arbuz to jest to, szczególnie schłodzony smakuje idealnie :) Zajadałam się nim na kolację, nie powiem pół nocy wstawałam na siku, bo wiecie arbuz sama woda, a ja właśnie zrobiłam sobie arbuzową kolację :) No i oczywiście zrobiłam też smoothie z arbuza, wyszło smakowicie :D 

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Mężulek stwierdził że zawsze chciał rolki :) Tak więc spełnia się teraz "rolkowo", a że ciepło na dworze to idę sobie z Nim. Tutaj na ścieżce, którą mamy nad Sanem relaksowałam się na ławce, wciągnęłam wtedy dwie gałki lodów(bananowe i truskawkowe:)) zapijając sokiem pomarańczowym :D

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
A tu taka mała randka :) Ja wciągnęłam kruche ciastko z owocami, a Marcin miał "coś" czekoladowego, no coś nie coś bo nazwę to miało myszka, ale słodkie jak nie wiem co ;) Do tego Ja wypiłam jeszcze bananowy koktajl, zaś mój Mąż zaszalał i nie pytajcie co wtedy wypił, bo aż sama nie pamiętam, nie wiem gdzie on to wszystko mieści  ;)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
5 sezon Orange is the New Black w końcu z lektorem <3 Tak więc woda, jabłka i szaleje z serialem ;)

Miesiąc w zdjęciach - Czerwiec
Przepiękny widok na wyciągnięcie ręki i to tak niedaleko domu :) Cisza, spokój, pola, łąki - bardzo ładnie :)

I to by było na tyle jeśli chodzi o czerwiec :)
Do zobaczenia w lipcu :) 

1 komentarz: