175 Matowa pomadka od Avon - Tak czy Nie ? :)

piątek, 9 czerwca 2017

Siedząc sobie ostatnio w domu i relaksując się przy książce i kawie zaskoczył mnie dźwięk domofonu, gdzie usłyszałam "Listonosz proszę otworzyć". Myślę sobie spoko - listonosz często dzwoni pod Nasz numer, żeby mu otworzyć, ale nie zawsze ma dla Nas przesyłkę :) Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że tym właśnie razem i dla mnie jest mała koperta :) 
A w mini kopercie znalazłam, takie oto cudo o którym dzisiaj słów kilka :) 

True Color Matte Lipstick Avon
 True Color, Matte Lipstick - matowa pomadka od Avon :) 


Już jakiś czas temu, zgłosiłam się na stronce Wizaz'u do testu matowych pomadek od Avon, gdzie z pośród trzech kolorów, można było wybrać jeden i liczyć na "szczęście", że to akurat Nas wybiorą :) Jak widać tym razem mi się udało, chociaż  muszę przyznać, że to chyba moje pierwsze testowanie z Wizazu, ale no kiedyś musiał być ten pierwszy raz ;) 
Dobra nie przynudzam :)
Pierwsze uczucie po nałożeniu szminki "WoW, ale nawilżenie", pierwszy raz chyba czuję taką miękkość i zarazem jedwabistość ust. Nie podkreśla suchych skórek, super kryje, nie wysusza, dość długo utrzymuje się na ustach. W ogóle po pierwszym nałożeniu, miałam wrażenie jakby moje usta optycznie, wizualnie się powiększyły :) Nie wiem czy to ja mam takie wrażenie, ale podoba mi się taki efekt :)
Opakowanie jak w większości takich produktów, ale w dotyku przyjemnie matowe, to już daje nadzieję, że w końcu trafiłam na matową pomadkę do ust :) Nie powiem, przetestowałam kilka i czasem te "niby matowe" dawały połysk, o który w ogóle mi nie chodziło. Nie jest to dla mnie szminka zapachowa czy smakowa :) Smak żaden i zapachu żadnego nie czuję, ale też nie o to w tym chodzi :) Jeśli chodzi o utrzymanie się na ustach, to zadziwiająco długo pozostawała, mimo jedzenia i picia, tak więc duży plus za to :)
Łatwa i przyjemna w aplikacji, jednak przy pierwszej aplikacji myślałam "O matko, ale miękka, zaraz ją połamie", jednak pomadka dalej jest cała i zdrowa, a maluje nią namiętnie usta :)
Mój kolor to Au Naturale i właśnie takiego naturalnego koloru się spodziewałam, świetnie się w nim czuję, idealnie nadaje się do każdego makijażu jaki wykonuje, czy to mocniejsze oko, czy też delikatny dzienny makijaż :) 
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i zastanawiam się nad innymi wersjami kolorystycznymi, a jest ich aż 15, więc jest w czym wybierać ;) 

True Color Matte Lipstick Avon
True Color Matte Lipstick Avon
True Color Matte Lipstick Avon
True Color Matte Lipstick Avon
True Color Matte Lipstick Avon
True Color Matte Lipstick Avon
Mam wrażenie patrząc na zdjęcia, że widać na nich delikatny połysk, ale uwierzcie - realnie jest totalny mat :)

Znacie te pomadki ? :)

1 komentarz:

  1. Ja nie do końca dobrze czuję się w takich kolorach. Mam kilka pojadę od Avon i nawet je lubię :)

    OdpowiedzUsuń