173 Miesiąc w zdjęciach - Maj

czwartek, 1 czerwca 2017

Maj miesiąc zakochanych ;) Tak mówią ;) 
Bardzo lubię ten miesiąc, dużo pozytywnych rzeczy i wydarzeń ma czy miało miejsce w maju :) 
Ale nie przedłużam zapraszam do oglądania migawek z minionego miesiąca :)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Maj rozpoczął się festiwalem rowerowym :) Były przeróżne pokazy, wiecie fikołki - koziołki w powietrzu. Byłam pod wrażeniem :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Masterchef - czyli mąż w kuchni smaży żonce naleśniki :)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Kilka lat temu dostałam kota Garfielda na urodziny :) Kot zamieszkał w aucie i pełni rolę stróża :D Jednak imię zostało zmienione z Garfield na Stanley :) I tak oto Stanley za kółkiem w czerwonej bryce :D

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Lody jogurtowe z Biedronki moja ostatnia mini zachcianka ;) Najlepsze jagodowe i truskawkowe ;)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
A w Szczebrzeszynie Chrząszcz brzmi w trzcinie ;) 

Miesiąc w zdjęciach - Maj

Miesiąc w zdjęciach - Maj
W Maju wybraliśmy się na wycieczkę. Pojechaliśmy sobie do Zwierzyńca, gdzie zwiedziliśmy super muzeum przyrody, a do tego przespacerowaliśmy się po Roztoczańskim Parku Narodowym. Najlepsza była pogoda - jak na zamówienie ;) Kiedy wracaliśmy do Przemyśla dopiero zaczęło padać :)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Jeden z obiadów w Zwierzyńcu - przepyszne zapiekanki. Byłam tak najedzona że ledwo się ruszałam ;)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Miesiąc w zdjęciach - Maj
Miesiąc w zdjęciach - Maj
Miesiąc w zdjęciach - Maj
Kiedy wybraliśmy się do Zwierzyńca spaliśmy w prześwietnym miejscu, a dokładniej w Agroturystyce u Marka w Dylach. Byliśmy tam w pierwszy weekend po weekendzie majowym. Akurat trafiliśmy tak, że wszyscy po majówce wrócili do domu, więc mieliśmy wszystko dla siebie. Właściciel super!! Oprowadził Nas po całym obiekcie, pokazał co i jak, ogólnie EXTRA!! Jeśli ktoś kiedyś będzie przejazdem gdzieś w pobliżu to polecam to miejsce z ręką na sercu :) Cisza - spokój, świetne warunki, jestem zachwycona tym miejscem. Zrobiliśmy sobie nawet kiełbaski z ogniska na kolację i rozkoszowaliśmy się błogim nic nie robieniem, ciszą i sobą ;) A no i przepraszam towarzyszyła Nam suczka gospodarza, imienia nie pamiętam. Ale kiedy tylko poczuła kiełbaski nie odchodziła na krok, oczywiście dostała kawałek i później siedziała zachwycona ;)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Wiecie z czego najbardziej się cieszę w ciąży. Pomijam już to, że nie mam żadnych dolegliwości typu mdłości, bóle, nie puchną mi stopy, nie mam ani jednego rozstępu na brzuchu, a wyniki badań mam jak "Koń", to najbardziej mnie cieszy to, że nie odrzuciło mnie od kawki :) Żadnych przeciwwskazań nie mam, lekarz powiedział że nie ma problemu, tak więc jedna kawusia idealnie spełnia się w dzień :) 
A tu już powrót ze Zwierzyńca i kawusia na rynku w Zamościu, jedliśmy jeszcze przesmaczne mini cebularzyki, ale zanim pomyślałam żeby trzasnąć im fotkę to już dawno ich nie było :) 

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Kwiatki kwiatki :) Moje ukochane goździki <3 

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Miesiąc w zdjęciach - Maj
Miesiąc w zdjęciach - Maj

Miesiąc w zdjęciach - Maj
A tak prezentują się wszystkie moje kwiatki na balkonie, goździki pachną przecudownie :) Od razu jakoś tak weselej dzięki kwiatom :)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Do zakupów w Yves Rocher dostałam piękne dwie bransoletki :) 

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Uwielbiam takie poranki <3 

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Pierwszy misiek Naszej "fasolki" zażył kąpieli w pralce i relaksował się w pełnym słońcu ;)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Nie mogłam się powstrzymać :)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Przeglądam sobie "internety" na komórce i bach - jakiś problem z siecią i komunikat "Kurza twarz" - rozbawiło mnie to z rana :)

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Miesiąc w zdjęciach - Maj
W ostatnią niedziele miesiąca wybraliśmy się zwiedzić zamek w Łańcucie - pogoda jak widzicie znów idealna :) Mamy szczęście do pogody, kiedy chcemy się gdzieś wybrać. Wychodząc z zamku odwiedziliśmy jeszcze storczykarnie. Co do storczyków to niektóre naprawdę niesamowite, ale najbardziej zadziwiło mnie drzewko cytrynowe, na którym rosły ogromne cytrynki :) 

Miesiąc w zdjęciach - Maj
Z TestMeToo dostałam przesyłkę lekką piwną :) Oczywiście zostaje mi patrzenie się na puszki, ale mąż skorzysta ;) 

Sylwia Grzeszczak koncert
Miesiąc w zdjęciach - Maj
Sylwia Grzeszczak <3
Totalnie przez przypadek dowiedziałam się, że w miejscowości obok Przemyśla będzie jej koncert :) Nawet się nie zastanawialiśmy i ruszyliśmy w drogę, to już Nasz drugi, ale jeśli chodzi o Sylwię to może mi śpiewać codziennie :) A i Mężulek lubi jej piosenki :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
A 30 Maja była Nasza kolejna rocznica :) Druga czyli bawełniane gody jak to mówią :) Ale to był też dzień w którym zostały równe 2 miesiące według terminu do przywitania się z Naszą fasolką :) Mówimy fasolka - będzie dziewczynka, według twierdzenia lekarza, imię wybrane, ale wiecie dla Nas nie liczy się płeć, chociaż mąż wciąż liczy że "jeszcze coś wyrośnie", a to aby maleństwo było zdrowe :) 

Tak więc Maj był pięknym miesiącem, ciekawe co przyniesie Czerwiec :)

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście dużo się u Ciebie działo :) Świetnie wyglądasz! Również z mężem planujemy zwiedzić zamek w Łańcucie. Do Przemyśla też mam ochotę się wybrać, tyle, że tam mamy już trochę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamek super i ogrody wokół, jeszcze jak pogoda dopisuje to przepięknie tam jest :) Oooo no to jak będziesz w Przemyślu daj koniecznie znać, może uda się spotkać na jakąś kawkę czy coś w tym stylu :)

      Usuń
  2. Super zdjęcia :) muszę spróbować tych lodów! No i co do kawy w ciąży nie piłam, bo nie była mi potrzebna a ja się bałam, że niby zaszkodzi- lekarka nie zaprzeczyła.. także ten :/ a kawę uwielbiam. Teraz wiem, że nie miała racji karmie piersią i piję kawę od pierwszego dnia po porodziw i nic się nie dzieje :D i jaki duży już brzusio! Cudnie wyglądasz!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak koniecznie spróbuj lodów - super są :D
      A brzucholek rośnie :) ale to już ostatnie 2 miesiące, już nie mogę się doczekać aż "fasolka" wyskoczy, ale czekam cierpliwie :)

      Usuń