172 Orange Splash Yankee Candle wosk

wtorek, 23 maja 2017

Bardzo lubię świeże owocowe zapachy jeśli mowa o woskach. Moimi ulubieńcami są też słodkie ciasteczkowe, no i oczywiście zapach kawy mój ulubieniec ;) 
Bardzo dawno już w mojej "woskowej" szufladce zagościł wosk iście owocowy, a dokładniej Orange Splash, no i dzisiaj słów kilka na temat tego zapachu :)

 Orange Splash Yankee Candle wosk


Standardowo kilka słów od producenta czego możemy się spodziewać:
"Świeżo przygotowana, lekko zmrożona, podana w oryginalnej formie oranżada pomarańczowa gotowa do... natychmiastowego powąchania! Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: soczysta pomarańcza."

No i co ja mogę powiedzieć? 
Bardzo żałuję, że wosk tyle przeleżał sobie w szafce. Pachnie obłędnie soczystą pomarańczą!! Jeśli o mnie chodzi to pomarańcze lubię jako owoce, a szczególnie smakują mi jak mój mąż mi je obierze, tak mam dobrze, a sok pomarańczowy pije dosłownie ostatnio litrami :) Ale wróćmy do wosku.
Intensywny pomarańczowy kolor tartaletki już na dzień dobry zachęca i pobudza zmysły. Zapach bardzo wyczuwalny w 100% pomarańczowy. Taka troszkę słodko-kwaśna nuta owocowo - zapachowa. Intensywny zapach delikatnie roznosi się po mieszkaniu, nie jest duszący czy mdły, wręcz przeciwnie pełne orzeźwienie. Super zapach na okres letnio wakacyjny, który zbliża się wielkimi krokami. 
Jak najbardziej jestem na Tak :) 

Znacie ten wosk ? :)


 Orange Splash Yankee Candle wosk

 

4 komentarze:

  1. Coś idealnie dla mnie. Lubię zapach pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go poznać :D ja zapach cytrusów wręcz uwielbiam! Wpisuję na chciej listę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale zapisuję na listę :)

    OdpowiedzUsuń