171 Węglowy Detox - Bielenda żel węglowy do mycia twarzy

sobota, 20 maja 2017

Człowiek w swoim życiu ciągle czegoś szuka, a my kobiety to chyba w szczególności :) Jedna szuka idealnego podkładu, druga najwygodniejszych butów z których mogła by nie wychodzić, a jeśli chodzi o mnie to z wielką chęcią i przyjemnością sięgam po nowości do pielęgnacji twarzy, a w szczególności do oczyszczania skóry. 
O maseczkach z Bielendy Carbo Detox już Wam opowiadałam, no i utwierdzam się dalej w swoim skromnym zdaniu, maseczki są świetne. Przeglądając "internety" trafiłam na artykuł w którym przeczytałam że do zestawu maseczek jest jeszcze żel, pasta oraz krem do twarzy. Postanowiłam zamówić sobie żel i właśnie o tym produkcie dzisiaj słów kilka :) 

Bielenda Carbo Detox żel do twarzy
Plastikowa buteleczka w pełni bezpieczna pod prysznicem, nie stłucze się kiedy przypadkiem wypadnie Nam z rąk, dozowanie za pomocą pompki - super rozwiązanie nie trzeba męczyć się z wyciśnięciem produktu. W buteleczce znajduje się 195g produktu, wydajność całkiem nie zła, używam go już 2 miesiąc i dopiero zbliżam się ku końcowi. Jak na kogoś kto potrafi "wyszorować" twarz dwa razy dziennie to całkiem dobry wynik :) A dodam jeszcze że buteleczka jest przeźroczysta więc widać ile produktu Nam zostaje :) 
Przecudowny arbuzowy zapach - normalnie, aż mam ochotę na takiego soczystego arbuza, a przyznam, za tym owocem nie przepadam, ale lody arbuzowe uwielbiam i już się nie mogę doczekać, kiedy w końcu się pojawią :) 
Konsystencja dość rzadka, nie pieni się na twarzy, ale zadziwiająco zmywa bardzo dobrze mój całodzienny makijaż. Super radzi sobie też z tuszem do rzęs, więc przyznaję że makijaż w 100% zmyty do końca. Kolor - intensywna czerń, no ale jak już widzimy po nazwie "żel węglowy", więc i kolor czarny jak węgiel :) 
Po użyciu czuję przyjemną świeżość, nie mam zaczerwienień, żadnych podrażnień. Skóra jest gładka i co najważniejsze bardzo dobrze oczyszczona. Miękka i przyjemna w dotyku, a do tego delikatnie napięta - chce się dotykać :)
Największy ból będzie jak żel mi się skończy bo nie widziałam go w sklepach :( W Rossmannie go nie ma, no chyba że mój Rossmann jakiś wybrakowany, muszę przejść się do takiej lokalnej drogerii, bo tam mają różne kosmetyki które to np. w Rossmannie się nie pojawiają, ale jak nie znajdę go stacjonarnie to na dniach na pewno będę zamawiać. To moje pierwsze opakowanie zamówiłam, kiedy to moja siostra robiła zamówienie na ekobieca, po prostu dołożyłam kilka produktów w tym właśnie ten żel. Jestem nim zachwycona, oczywiście pasty do głębokiego oczyszczania z Ziaji nie zdradzę nigdy, ale teraz mam już dwa świetne produkty do oczyszczania twarzy :) 

Znacie ten produkt ? 

Bielenda Carbo Detox żel do twarzy
Bielenda Carbo Detox żel do twarzy
Bielenda Carbo Detox żel do twarzy
Bielenda Carbo Detox żel do twarzy
Bielenda Carbo Detox żel do twarzy
Bielenda Carbo Detox żel do twarzy
Bielenda Carbo Detox żel do twarzy


8 komentarzy:

  1. nie znam, ale kusi mnie ta seria - bardzo lubie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maseczek mam zawsze zapas 2 co najmniej w łazience :) Bardzo je polubiłam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie ten żel wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Bardzo ciekawy produkt :)

      Usuń
  3. Mam i też jestem nim zachwycona-u mnie akurat się delikatnie pieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, no mi się właśnie nie pieni, nie wiem czemu, ale to nie zmienia faktu że jestem nim totalnie oczarowana :D

      Usuń
  4. Muszę go poznać chociaż boję się że mi pobrudzi buzie... ja wiem że tak nie będzie ale mimo wszystko mam taką obawę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. no ja jak myję nim twarz to mój mąż mówi "Oooo córka górnika" :)

      Usuń