169 Denko miesiąca - Kwiecień

czwartek, 4 maja 2017

Kwiecień plecień jak to mówią za Nami, a denko też takie właśnie średnie :) Przez pół miesiąca praktycznie nic się nie działo, dopiero pod koniec zaczęły się kończyć produkty :)
No nic, zapraszam na oglądnięcie pustek :)

Denko miesiąca - Kwiecień
 Wesoła gromadka :)

Denko miesiąca - Kwiecień
Ziaja pasta do głębokiego oczyszczania liście manuka - nawet nie liczę które to moje opakowanie, ale uwielbiam ten produkt! :)
Nivea płyn micelarny cera wrażliwa - o tym produkcie pisałam tutaj. Kolejne moje opakowanie, uwielbiam ten płyn, świetnie zmywa makijaż, nie podrażnia oka, dla mnie idealny :)
Perfecta żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy dla mężczyzn - zużył go mój mąż, ogólnie nie ma on problemu z niedoskonałościami, ale raz na jakiś czas, jak to w jego przypadku bywa, dobrze jest "oczyścić" sobie twarz właśnie takim produktem :) 

Denko miesiąca - Kwiecień
Denko miesiąca - Kwiecień  
Le Petit Marseillais pielęgnujący krem do mycia ciała - o tym produkcie pisałam tutaj. Kremowa konsystencja idealna pod prysznic, delikatnie nawilżał moją skórę przy czym pozostawiał ją lekko pachnącą. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, a na dodatek bardzo wydajny :)
Yves Rocher szampon zwiększający objętość włosów - o tym produkcie na pewno pojawi się niebawem osobny post, mogę tylko napisać, że w użyciu kolejna butelka :)

Denko miesiąca - Kwiecień
Denko miesiąca - Kwiecień
BeBeauty sól Cherry Blossom - ale pięknie pachniała wiśniami, bardzo lubię te sole z Biedronki, nie dość że wydajne to i za śmieszne pieniądze :)

Denko miesiąca - Kwiecień
BeBeauty płatki kosmetyczne - niebieskie są super, te różowe rozdwajają mi się strasznie :/
Isana zmywacz do paznokci - najlepszy zmywacz EVER!! Zmywacz do paznokci ma dokładnie zmywać lakier i ten właśnie to robi, nie oczekuję od takiego produktu żeby pachniał fiołkami :)
Ziaja mydło w piance piernik, imbir i cynamon - mydło inne niż wszystkie, bo jak to możecie przeczytać w piance. Pisałam już   o tym mydełku, pięknie pachniało tylko mniej wydajne niż moje ulubione z Balea. Ale raz na jakiś czas pewnie się jeszcze skuszę na takie piankowe :) 

Denko miesiąca - Kwiecień
Denko miesiąca - Kwiecień
Aril pomarańczowe podgrzewacze - jak one pięknie pachniały soczystymi pomarańczami <3 Chcę już kolejne opakowanie :)

Denko miesiąca - Kwiecień
Mięta i Rumianek herbaty - te ostatnio idą u Nas nałogowo, oboje lubimy pić zarówno rumianek jak i miętę. I tak wieczorem czy też nawet zwyczajnie po południu robimy sobie herbatki. Ja po rumianku czuję ostatnio ogromną ulgę :)

Denko miesiąca - Kwiecień
Denko miesiąca - Kwiecień
Denkmit płyn do płukania brzoskwiniowy - jestem fanką niemieckiego Vernela i Softlana jak wiecie. Oczywiście ostatnio zrobiłam sobie zapas będąc u rodziców, ale pewnie w sierpniu poproszę siostrę żeby mi parę opakowań kupiła jak będą się do mnie wybierać. Ale jak byłam w DM stwierdziłam, że tego brzoskwiniowego Denkmita nigdy nie miałam więc wypróbuję. Zachwycona jestem :) Pięknie pachnie, 1,5l za nie całe 1 euro - no szok :) Więc i tego płynu też poproszę o mały zapas :)
Cler płyn do mycia powierzchni Warm Apple&Cinnamon - jak wiecie ja używam ten płyn do mycia podłóg, dla mnie świetny. Kupuję go w Biedronce za nie całe 4 zł bodajże i wystarcza na długi czas. Przepięknie pachnie i w 100% spełnia swoje zadanie :)

I to by było na tyle :)






6 komentarzy:

  1. Pastę ziaji i zmywczacz isany bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo a dla mnie te mydło z ziaji to tani winiacz... :/ też je w kwietniu wykończyłam :) no i ten krem pod prysznic le petit też lubię :) a szampon z Yves Rocher muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach mydełka bardzo się podobał, szkoda że tak kiepsko z wydajnością :/ Ja z szamponu Yves jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Lubie te heRBaty,ale moja ulubiona to melisa z takich ziolowych.

    OdpowiedzUsuń