168 Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień

poniedziałek, 1 maja 2017

Kwiecień plecień za Nami :) Ale leci czas, normalnie rakieta ;) Dni przelatują między palcami, ale w końcu mogłaby ta wiosenka przyjść, chociaż dzisiaj już widziałam bzy zaczynają kwitnąć, więc czuję, że na dniach bukiet bzu pojawi się w domu :) 
Nie wiem czy zauważyliście, ale nawet blog zmienił swój wygląd :) Najwięcej się Mąż napracował, ale bardzo mi się podoba ta zmiana i nowy wygląd :*
Ale nie przedłużając zapraszam na kwietniowe migawki :)

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
"Wracam do domu, dom to tam, gdzie jesteś Ty" - z Przemyśla do Wrocławia jechałam pociągiem, podróż w miłym towarzystwie minęła dość szybko. Mąż na kursie we Wrocławiu odebrał mnie i zawiózł do Zgorzelca do rodziców :)

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Kawa u rodziców ma inny smak :) Powiem Wam, że nie odrzuciło mnie od kawy w ciąży. Po konsultacji z lekarzem jak i z położną mogę śmiało wypić jedną rozpuszczalną z mlekiem, czyli moją ulubioną :) 

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Moja siostra na śniadanie zrobiła mi placuszki bananowe <3
Jakie one są pyszne :) Muszę w końcu sama takie zrobić, pyszota :) 

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Kawka z MacDonald's. Kawa i lody to jedyne rzeczy na jakie sobie w Mac'u pozwalam :) A i przepraszam - od czasu do czasu na kurczak burgera ;)

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
A tu już wyjazd ze Zgorzelca w kierunku Przemyśla no i oczywiście małe zakupy w IKEA. Naprawdę małe. Do torby wpadła patelnia, prześcieradła na materac dla Naszej "fasolki" no i oczywiście świeczki ;)

Spotkanie blogerek Rzeszów
Spotkanie blogerek Rzeszów
Spotkanie blogerek, moje pierwsze spotkanie, ale mam nadzieję że nie ostatnie :) Było super :)

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
6 rano niedziela, budzi Nas stukanie, a raczej walenie. Niestety nic Nam do głowy nie przychodziło co to za stukot, po chwili jednak się okazało, że to szanowny pan dzięcioł kulturalnie swoim dziobem WALI w metalową latarnię!! Nie uwierzycie, ale "kolega" powtarza sobie czasami w tygodniu ten rytuał i tak mniej więcej w okolicach godziny 6 nad ranem, próbuje się przebić przez ten metal :) Idealny budzik :)

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Mąż stwierdził, że kupi sobie tylko jedno piwko, fakt faktem jedno było, a że litrowe to już mało istotne ;)

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Bukiet z jajem :) 

Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Coś tam udało mi się upolować w Lidlu dla "fasoli", najbardziej zależało mi na tych bodziakach na krótki rękaw, szczerze Wam powiem kiedy człowiek zaczyna kompletować wyprawkę naprawdę nie zdaje sobie sprawy ile tego wszystkiego jest :) Ale zostały Nam praktycznie równe 3 miesiące, nawet nie wiem kiedy te 6 zleciało ;) Aaaa... i najważniejsze, na jakieś 99% będzie dziewczynka, Marcin wierzy jeszcze, że "coś wyrośnie z przodu", ale wiecie ;) No i teraz HIT, ja nie bardzo toleruję róż, a większość ubranek dla dziewczynek kurde właśnie jest takich cukierkowych, ale daje radę i powiem Wam, że udaje mi się kupić nie RÓŻOWE ubranka, a jak dumna wtedy z siebie jestem :) Pomijam fakt, że na paragonie pisało "body chłopięce" ;)  
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
 Baziulki Wielkanocne :)
                      Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Na Święta Marcin zrobił przepyszną pastę z groszku i mięty :) Mniamii... :D No i oczywiście były pisanki owijanki ;)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
 Nasze Wielkanocne śniadanko :) 
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Wybraliśmy się na poszukiwanie szczawiu, nawet nie wiecie jaką mam ochotę na zupę szczawiową, ale nie z takiego kupnego, sklepowego szczawiu, tylko z takiego łąkowego. No i bilans taki że zero szczawiu (0000000!), ale na Naszej drodze pojawił się bocian, taka niespodzianka :) 
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Wiadomo alkoholu w ciąży nie piję, ale Mąż stwierdził że zrobi dla mnie mój ulubiony likier meksykański :) Obecnie stoi i nabiera mocy :) 
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
No i było badanie krzywej cukrowej, powiem tak, temat glukozy w ciąży i całego badania na każdym forum to istny temat z piekła, wszędzie czytałam "Fuj okropne", "Nie da się tego pić", "Najgorsze badanie", a co Ja mogę powiedzieć? Wypiłabym jeszcze raz i dwa jakby było trzeba, no szału to na mnie nie zrobiło, dwa łyki i kubka nie było, słodkie fakt, ale dla mnie nie było takie straszne, jedyne co najgorsze to te dwie godziny czekania i nudzenia się :) A wyniki idealne, żadnej cukrzycy ciążowej więc bezkarnie na kolację wciągam moją ostatnią zachciankę czyli lody :)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Pierwsze kwiatki na balkonie :) Po majówce będę sadzić kolejne, lubię kwiaty na balkonie, tak wtedy "domowo" się czuję :)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Nie byłabym sobą gdybym opuściła najnowszą część Szybkich i Wściekłych. No czuję niedosyt bo Paula Walkera nie było, ale jestem zadowolona z filmu :) A i w kinie dużo osób nie było, bo byliśmy kilka dni po premierze, tak więc warunki do oglądania idealne, bo nikt mi popcornem, którego nienawidzę nie mlaskał nad uchem ;)  
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Moja mama zawsze mówi, że w ciąży mogłaby być ciągle bo żadnych nieprzyjemnych objawów nie miała, no i Ja mam to samo, nie miałam i nie mam mdłości, nie cierpię z powodu zmiany smaków czy zapachów, Ja nawet nie przybieram na wadze dużo, aczkolwiek ostatnio lekarz jak mnie zważył stwierdził "No w końcu Pani przybiera kg" ;) Jak dla mnie serio idealny stan, ale no jest jedno ale, a raczej było jedno "ale" - spanie. Wierciłam się, kręciłam, no coś było nie tak, od kiedy mam to cudo w domu, w końcu śpię jak człowiek i rano czuję się wypoczęta. Niby zwykła poduszka, ale zdziałała cuda :)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Mąż piątek miał wolny. Rzadko się zdarza, że ma wolne dni w tygodniu. Ja rano musiałam wyjść pozałatwiać sprawy urzędowe, a on stwierdził że dzisiaj to on robi obiad. No i kochani kluseczki, rolada i czerwona kapustka :) No była moc :)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Nowa kampania z Everydayme - kapsułki piorące Vizir :) Uwielbiam takie akcje :)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
 Pomarańcze na kolację to moja nowa miłość :)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
 Danonkowa kampania z TRND :) Smaki dzieciństwa powróciły :)
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Nowa zabawka mojego Męża czyli lutownica ;) Dzięki niej moja prostownica, która ma już swoje lata ożyła na nowo :) Bardzo rzadko korzystam z suszarki do włosów, a z prostownicy jeszcze rzadziej, ale czasem fajnie wyprostować czy zawinąć jakiegoś "loka", w końcu będę mogła coś zdziałać w tym temacie :) 
Miesiąc w zdjęciach - Kwiecień
Niedzielny spacer :) Trochę chłodno jeszcze, ale nie będziemy siedzieć i trolić w domu :) Tak więc tą "kwaśną" miną żegnamy się z Wami w kwietniu i widzimy się w maju :) A Maj to od kilku lat mój ulubiony miesiąc :)

5 komentarzy:

  1. Super wyglądasz z brzusiem!! :) fajnie, że dziewczynka! Gratuluję! Ja mam nadzieję że drugie wyjdzie dziewczynka... kiedyś :P buźka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* powiem Ci że świetnie się czuję, serio ciąża to idealny stan jak dla mnie :P

      Usuń
  2. Zazdroszczę spotkania blogerek, ja na swoim byłam prawie dwa lata temu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze, z ogromną przyjemnością wybiorę się jeszcze na jakieś jak tylko będzie możliwość :)

      Usuń
    2. Ja kiedyś również z chęcią bym się wybrała :).

      Usuń