167 Girlz Only For Dark&Deep - suchy szampon

czwartek, 27 kwietnia 2017

Suche szampony to zbawienie. Ostatnio zakupiłam sobie mini wersję żeby zawsze mieć pod ręką w torebce, bo wiecie nigdy nie wiadomo kiedy się przyda, bibułki matujące, jakiś błyszczyk i mini wersja suchego szamponu to coś co zawsze staram się mieć pod ręką :)
Na spotkaniu blogerek od firmy Plumi&Co dostałam suchy szampon Girlz Only, a dokładniej For Dark&Deep. Jak widzicie po nazwie jest to suchy szampon z przeznaczeniem do ciemnych włosów. Moje są koloru totalnie nieokreślonego :) Jasne końce rozjaśnione od słońca, góra ciemniejsza. Niby taki jakiś ciemny blond, ale w sumie ciężko określić. Od ostatniego farbowania na brąz z początkiem maja miną dwa lata, bo farbowałam włosy przed ślubem, a już 30 maja miną Nam dwa lata :) Powiem szczerze, że na dzień dzisiejszy nie myślę o zafarbowaniu włosów, polubiłam ten mój „niezidentyfikowany” kolor :) Jeśli chodzi o takie produkty, czyli suche szampony to niezmiennie jestem fanką Batiste, ale nie zamykam się na nowe produkty.

Girlz Only Haircare Dry Shampoo - suchy szampon



A wracając do szamponu.
Producent pisze: „Szampon o delikatnej koloryzującej formule do ciemnych włosów. Dodatek koloru pomaga ukryć odrosty oraz dodaje głębi naturalnemu kolorowi włosów”
Myślę sobie „Kurczę, że co jakieś refleksy brązowe mi się zrobią?”, ale moi drodzy spokojnie, żadnych pasemek, refleksów czy jak zwał tak zwał brązowych szampon na moich włosach nie pozostawia :)
Szampon bardzo ładnie pachnie, delikatnie, lekko kwiatowo. Nie pozostawia białego osadu na włosach. Podnosi włosy „ku górze”, przy czym bardzo fajnie nadaje im objętości. Pojemność szamponu to 150ml, a jego cena to 12,99 zł, możecie go zamówić na stronie MyCosmetics. Jest aż 6 wariantów do wyboru tak więc dla każdego coś fajnego :) Nieśmiało przyznam - bardzo porównywalny produkt z moim ulubionym Batiste :)
Ja jestem bardzo zadowolona i śmiało go polecam. 


Girlz Only Haircare Dry Shampoo - suchy szampon

Girlz Only Haircare Dry Shampoo - suchy szampon

6 komentarzy:

  1. Suche szampony to zbawienny produkt, sama je stosuję, z tej firmy nie znam szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takie produkty ratują "życie" ;) Powiem szczerze że z tą firmą zetknęłam się teraz pierwszy raz, całkiem pozytywne wrażenie mam po szamponie :)

      Usuń
  2. Ja też używam suchych szamponów ;) tego gagatka nie znam, ale fajnie że się sprawdził, będę miała go na oku! Nam stukną dwa lata w październiku olaboga 😀 czas tak leci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz właśnie teraz go poznałam, powiem Ci daje radę, aż sama w szoku jestem :)
      Oj tak czas leci jak jakaś rakieta :D

      Usuń
  3. Te szampony są super! Fajnie,że również jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon extra!! Bardzo jestem z niego zadowolona :)

      Usuń