166 Zwykła - niezwykła szczotka Michel Mercier

niedziela, 23 kwietnia 2017

Ciąża, jak to mówią to piękny stan. W sumie czy piękny to każda kobieta, która była czy jest w ciąży może o tym napisać książkę, a i tak każda książka będzie inna. No tak to już jest, że ten stan każda z Nas przechodzi całkiem inaczej. Ja śmiało mogę powiedzieć, że jak dla mnie jest idealnie, żadnych bóli, wymiotów, wysypek, infekcji no nic. Muszę jednak przyznać że stan mojej cery trochę się poprawił, więc z tego jestem zadowolona, ale mało tego, tak jak i w większości przypadków moje włosy przechodzą transformację i największy plus – przestały wypadać !! 

                
Michel Mercier szczotka do włosów




To nie jest tak, że teraz mam bujną czuprynę i afro na głowie. Włosy są dalej cienkie, ale jest w nich chyba więcej mocy. Przy rozczesywaniu już nie mam milionów włosów na szczotce, a kiedy myję głowę tona włosów nie zostaje w wannie czy co gorsze nie zapycha rur :)
Tak więc teraz czeszę swoją głowę bez obawy że za chwilę zostanę łysa(wiem że po ciąży to może się zmienić, ale wiecie jak na razie cieszę się tym efektem :).
Na ostatnim spotkaniu blogerek o którym pisałam Kliknij Tutaj jednym z prezentów była szczotka do włosów Michel Mercier. Pierwszy dotyk i moja myśl „o matko ale twarde końcówki”, jednak złudne moje wrażenie, bo może i te ząbki są twarde jednak przy czesaniu żadnego bólu nie odczuwam. A co najciekawsze tych końcówek jest aż 428 o 32 różnych wysokościach i 16 różnych średnicach.  Szczotka nie ciągnie włosów, delikatnie je rozczesuje, jest bardzo przyjemna w użytkowaniu. Co ciekawsze poczytałam sobie już w domu na spokojnie o tym produkcie i odkryłam, że są trzy wersje, dla osób o grubych, cienkich i normalnych włosach. Ja mam wersję kolorystyczną niebieską czyli według producenta szczotka ta jest przeznaczona dla kogoś o włosach grubych. Może dlatego końcówki szczotki są takie twarde, ale tak jak już mówiłam, włosy moje są cienkie, jednak szczotka sprawdza się w 100% na mojej czuprynie :) Dodatkowo szczotka masuje skórę głowy, dzięki czemu zmniejsza wypadanie i uszkodzenia włosów. Niby zwykła szczotka, no bo co w niej takiego na pierwszy rzut oka. Lekka, prosta, szczotka jak szczotka, ale uwierzcie mi jestem z niej bardzo zadowolona.
Mam wersję klasyczną, a w swojej ofercie Michel Mercier posiada także szczotki kompaktowe idealne do podróży :)
Szczotkę możecie bez problemu nabyć w Super-Pharm, oraz na stronie My Cosmetics Kliknij Tutaj 


Znacie szczotki Michel Mercier ?



Michel Mercier szczotka do włosówMichel Mercier szczotka do włosówMichel Mercier szczotka do włosówMichel Mercier szczotka do włosów

3 komentarze:

  1. Uwielbiałam swoje włosy w ciąży... i buzię... no w stanie idealnym były. Włosy rosły jak opętane, i ani jednego pryszczyka :D szczotki nie znam, ale straaasznie mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje włosy też teraz uwielbiam, cera mi się poprawiła niesamowicie bardzo bym chciała żeby już tak zostało :P

      Usuń
  2. Ja również jestem bardzo zadowolona ze swojej :)

    OdpowiedzUsuń