164 Spotkanie blogerek w Rzeszowie - 8 kwietnia 2017 :)

niedziela, 16 kwietnia 2017

Zawsze chciałam wybrać się na spotkanie blogerek, wiecie takie babskie spotkanie gdzie każda mówi o wszystkim i o niczym ;) Gdzie możemy sobie porozmawiać o babskich pierdach ;) Tak się właśnie stało i 8 kwietnia w sobotę w Rzeszowskiej Maffinkarni spotkałyśmy się grupką 10 dziewczyn na takich babskich plotkach :)
Spotkanie blogerek Rzeszów

Muszę powiedzieć, że mimo tego, iż na co dzień mieszkam w Przemyślu więc ktoś by powiedział "rzut beretem do Rzeszowa", ale akurat był to tydzień gdzie po raz ostatni przed narodzinami fasolki postanowiłam odwiedzić rodziców i na spotkanie jechałam prawie 700 km, ale Mąż stwierdził, że szkoda by było żebym spotkanie odpuściła i zawiózł mnie, mało tego oczywiście poczekał na mnie, aż "babskie plotki" się skończą. Tak więc podróż życia, ale powiem warto było :)


Dzisiaj wrzucę fotki ze spotkania, a już w następnych postach pojawią się opinie o produktach ;) 
Tak jak już wcześniej napisałam spotkanie było w sobotę 8 kwietnia o 15:00 w Rzeszowskiej Maffinkarni która znajduję się na Grunwaldzkiej 5, ogólnie polecam bardzo to miejsce ;) Dziewczyny zamówiły sobie babeczki i inne słodkości, a do tego kawę czy też herbatę. Ja piłam genialny koktajl z cytrusów, który postaram się powtórzyć na dniach w domu bo był przepyszny ;) 
Każda z Nas dostała drobne upominki m.in. od Plumi&Co gdzie wśród prezentów od tej firmy(Suchy Szampon Girlz Only i Pianka Pump it Up) każda znalazła szczotkę do włosów Michel Mercier którą możecie kupić w Super-Pharm, na początku wydawała mi się zwykłą, jednak teraz nie rozstaje się z nią, oraz Revolution - słyszałyście o kosmetykach dobranych pod znaki zodiaku ? Jeśli nie koniecznie zajrzyjcie na ich stronkę tam dowiecie się więcej(muszę przyznać że cieniami jestem zachwycona, ale o tym innym razem, mój znak zodiaku to Baran i taki zestaw powędrował do mnie:), zaś balonik wypełniony helem od Pani Krysi ze sklepu Dino Zabawki "fruwał" po pokoju jeszcze długo po spotkaniu ;) 
Wielkie podziękowania należą się dziewczynom za to, że udało się dopiąć termin spotkania i miejsce, wiem że pojawiły się pewne problemy, ale najważniejsze że się udało. 
Liczę też na kolejne spotkania w takim czy też w większym gronie :) 
W spotkaniu brały udział dziewczyny z blogów:
Kolorowa Dusza 
Cosmetic - addiction 
Gabriela Kugla 
Życie jak pomarańcze 
Gold Shine Beauty
* Just Cleo 
* Kolorowa kraina Sylwii 
* Sandra Kopko 
* Joanna lifestyle 
Maffinkarnia Rzeszów

Spotkanie blogerek w Rzeszowie
Spotkanie blogerek w Rzeszowie
Spotkanie blogerek w Rzeszowie
Spotkanie blogerek w Rzeszowie
Spotkanie blogerek w Rzeszowie
Spotkanie blogerek w Rzeszowie

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tej szczotki... potrzebuję jakiejś nowej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o szczotce w przeciągu 2 dni pojawi się na blogu :D

      Usuń
  2. Kurczę, przegapiłam :( gdzie można znaleźć informację o Waszych spotkaniach? Chętnie bym do Was dołączyła. www.mumspace.pl

    OdpowiedzUsuń