162 Miesiąc w zdjęciach - Marzec

sobota, 1 kwietnia 2017

Prima Aprillis :)
No i mamy pierwszy kwietnia, kurczę trzy miesiące tego roku już za Nami, ale ten czas leci :) Kiedy Wy oglądacie migawki z marca, ja nabieram sił w rodzinnym domu, gdzie wyjechałam sobie na tydzień :) Na święta wielkanocne nie będzie jechali do rodziców, a że nadarzyła się okazja na tygodniowy wyjazd więc wiecie, skorzystałam z okazji :)
Tak więc ja relaksuję się u rodziców i czekam aż siostra - przyszła Pani Kosmetolog zrobi mi maseczki dzięki którym będę piękna(w końcu) zapraszam Was na kilka "fotek" z minionego miesiąca :)

Miesiąc w zdjęciach - Marzec

Uwielbiam żółte tulipany, a to dlatego że wytrzymują najdłużej jeśli chodzi o te kwiaty :) Chociaż ja w ogóle uwielbiam kwiaty :)


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
O tym peelingu przeczytałam na blogu Kasi Link do bloga Kasi
A w związku z tym że szukałam peelingu do twarzy, to stwierdziłam - chcę go przetestować :) Jestem bardzo zadowolona, ale o tym produkcie już niebawem ;) 


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Całkiem niezła herbatka z Lidla :)


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Smoothie z malinek, bananów i sorbetu porzeczkowego - pyszota :)
Miesiąc w zdjęciach - Marzec
 Domowy szczypiorek to jest to :)


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Rośnie sobie :) 

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Pokazywałam Wam że dostałam się do projektu TRND - kaszki Smakija, tutaj cała gromadka kaszek w lodówce, muszę przyznać szczerze, że chyba tylko kaszka z czekoladą średnio wypadła, a tak to bardzo dobre :)

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Herbata, przekąska i książka :) 

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Dalszy szał jogurtów ;) Tym razem dostałam się do kampanii Rekomenduj.to - jogurty Bakoma BIO, naprawdę bardzo smaczne, co ciekawsze jogurt ma całkiem spore kawałki owoców, a do tego cukier trzcinowy :) Mój ulubiony to jagodowy :)

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
8 marca(super dzień kobiet:)) dowiedziałam się że dostałam się do kampanii Philips Lumea - depilacja światłem :) Już niebawem na blogu pojawi się post na temat urządzenia, a pod koniec całej kampanii będzie post na temat zabiegów :) 

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Najlepsze dni :)

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
A tu mamy czerwone tulipany, które bardzo mnie zaskoczyły i naprawdę długooo były w domu:)

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
W lutym nie polecałam herbaty różanej, tej się trochę obawiałam - po poprzedniej myślałam że znów będą "perfumy", ale zaskoczyła mnie, całkiem dobra :) mięta i jabłko idealne połączenie :) 


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Mój mąż bardzo lubi drożdżówki z makiem - Ja za to tak średnio, ale słuchajcie, ostatnio wracając do domu z zakupów przechodząc obok piekarni tak mi zapachniało że postanowiłam "wciągnąć" taką drożdżówę z makiem - idealna do kawy :)


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Cały dzień(sobota) mówiłam że chcę pizzę, no taką ochotę miałam że szok, a więc mężulek stwierdził no spoko to chodźmy na pizze, weszłam do restauracji, przeglądam kartę i mówię o penne ze szpinakiem :) Tak więc zamiast pizzy na którą miałam ochotę cały dzień wciągnęłam szpinakowe penne - bardzo smaczne co by nie było ;) No wiecie kobieta zmienną jest :)


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Pierwsza wizyta u położnej i szok :) Mnóstwo próbek i nie tylko, serio trafiłam na super babeczkę :) 


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Słodka Chwila kisiel jabłkowo - gruszkowy na kolację :) Czasem mam ochotę na "sama nie wiem co" i wtedy najlepiej sprawdza się właśnie taka oto przekąska :)


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Drugie spotkanie z położną :) Nie żebym się chwaliła ;) Spotkania wypadają co 2 tygodnie, dowiaduję się ciekawych rzeczy, a i jak mnie coś nurtuje to zawsze dostaję odpowiedź na pytanie :) 


Miesiąc w zdjęciach - Marzec
Kolejna książka i moje ulubione kokosowe ciasteczka zbożowe :) No i kawa musi być :)

Miesiąc w zdjęciach - Marzec
A takiego cudaka ciasteczkowego znalazłam w paczce ;) 


Byłoby tego na tyle w marcu ;) 
Widzimy się w kwietniu :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz