161 Black Coconut - wosk Yankee Candle

czwartek, 30 marca 2017

Ostatnimi czasy jakoś częściej odpalam woski, ale też i coś ostatnio więcej mi ich przybywa, a to jakaś promocja, a to dostałam w prezencie, no i znów szufladka się zapełnia, ale dzisiaj na krótko bo nie ma co się długo rozpisywać akurat na temat tego wosku o którym chcę Wam powiedzieć. A mianowicie o Black Coconut od Yankee. 
Black Coconut Yankee Candle


Może na początek kilka o słów od producenta na temat linii zapachowej i tego co "możecie" wyczuć podczas palenia wosku:

"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe."

No i od czego by tu zacząć tak naprawdę, sama nie wiem :)
Opakowanie standardowe, folijka, wosk w kształcie tartaletki, czyli ogólny standardowy wygląd :)
Kolor czarny jak sama nazwa wskazuje BLACK :) Ale nie o kolorze, a o zapachu :)
Jak bardzo lubię zapach kokosa, czy to w postaci kremów, balsamów, żeli pod prysznic, a i nawet mam masełko do ust kokosowe tak tutaj no sory, ale żadnego zapachu kokosa nie czuję. Chyba że tak pachnie czarny kokos ;) Ale na poważnie, no nic, a nic z kokosa w tym wosku nie ma. Nie wiem może to być tylko moja opinia, ale węchu jeszcze nie straciłam. Według opisu producenta możemy jeszcze wyczuwać egzotyczne kwiaty i drzewo cedrowe, a co ja czuję ? To jest nawet bardzo ciekawe pytanie :) Bo fakt, coś czuć, ale na pewno to nie jest drzewo, może jakaś delikatna woń kwiatów, ale też tak w sumie nie do końca. Musze przyznać że jest to jeden z naprawdę nie wielu wosków, kiedy tak ciężko jest mi określić zapach który czuję, jednak przyznam, że jak dla mnie jest on bardzo delikatny, ledwo go wyczuwam. Wiecie kiedy mam do czynienia z delikatnym zapachem wosków, to wtedy wiem że najlepiej sprawdzi się on w sypialni, bo pomieszczenie mniejsze i wtedy zazwyczaj bardziej go wyczuwam, a z tym woskiem jest tak, że nawet w sypialni ledwo coś tam czuć. Tak więc zmierzając do końca, zapach dziwny, totalnie nie określony jak dla mnie, szkoda że nie czuję tego kokosa, niestety, ale raczej już nie pojawi się w mieszkaniu ;)


A powiedzcie znacie ten wosk ?
Miałyście z nim do czynienia ?
Może tylko Ja mam problem z zapachem ? :)


Black Coconut - wosk Yankee Candle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz