159 Fresh Brewed Coffee - kawowy wosk od Casa de Engel

czwartek, 23 marca 2017

Uwielbiam woski <3 
Taka moja mała, wielka miłość :) Sporo zapachów już pojawiło się  w kominku, lubię takie mocniejsze zapachy - owocowe i "ciasteczkowe" to jedne z moich ulubionych ;) Jednym z pierwszych moich wosków był zapach od Yankee, a dokładniej Cappuccino Truffle. Pisałam o nim wieku temu, możecie przenieść się do recenzji tego wosku Kliknij Tutaj.
Kawę uwielbiam <3 Nie tylko pić, ale i sam zapach kawy jest bardzo przyjemny :) Nawet w ciąży piję jedną kawę dziennie, czyli ogólnie nic się nie zmieniło :) 

Fresh Brewed Coffee

Już jakiś czas temu dostałam od siostry wosk firmy Casa de Engel, oczywiście o zapachu "świeżo palonej kawy".  Ogólnie był to mój pierwszy kontakt z woskami od Casa de Engel, wcześniej nigdzie ich nie widziałam. Wosk oczywiście już dawno przetestowałam, ale teraz chcę Wam napisać kilka słów, może Wy gdzieś spotkacie na swojej drodze woski tej firmy :)
Zacznijmy od opakowania które jest na jak największy plus, plastikowy prostokąt otwierany od góry to naprawdę lepsze rozwiązanie niż moje ulubione Yankee, które są pakowane w te "foliowe woreczki". Po otwarciu wosk wygląda jak tabliczka czekolady, w środku znajduje się 6 kosteczek, które bez problemu możemy sobie połamać i wrzucić do kominka. Szkoda że na opakowaniu nie ma gramatury, ale strzelam że coś około 22 do 25 gram, czyli standardowo, cena za 6 kosteczek to 10zł, a bynajmniej tyle zapłaciła moja siostra :) Najważniejsze czyli zapach - wsadziłam za pierwszy razem od razu 2 kosteczki i to był strzał w 10. Zapach idealny - kawa roznosi się po całym mieszkaniu, ale nie jest to zapach ciężki, duszący, dla mnie czyli osoby która zapach kawy uwielbia jest to idealny aromat. Dość długo utrzymuje się w mieszkaniu i nie pozostaje tylko w jednym pomieszczeniu gdzie pali się kominek, ale delikatnie rozchodzi się po innych pokojach :) 
Jestem z niego bardzo zadowolona, teraz jadąc do rodziców, na pewno zajrzę do sklepu gdzie siostra kupiła wosk, może trafię na inne kombinacje zapachowe :)

A Wy znacie wosk ? :)

Fresh Brewed Coffee


5 komentarzy:

  1. Kawy samej z siebie nie lubię :D Ale zapach uwielbiam :) Woski mogłyby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przetestować jeśli gdzieś go spotkasz :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam zapach kawy... muszę go poznać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdzieś Ci wpadnie w ręce to polecam :D

      Usuń
  3. Nie moje klimaty, zapach kawy lubię, ale wosku o takim aromacie na dłuższą metę bym nie zniosła :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń