156 Live Love Love Sexy - paletka od Makeup Obsession

wtorek, 21 lutego 2017

Ostatnimi czasy ograniczyłam zakup kosmetyków do makijażu. Takie moje postanowienie, ale wiecie jak to jest, czasem aż no nie da się przejść obok kosmetyków do makijażu obojętnie ;) 
I tak jakiś czas temu wchodząc do Rossmanna po jedną rzecz,a  dokładniej po etui na szczoteczkę do zębów, moim oczom ukazała się przepiękna paletka od Makeup Obsession, ale słuchajcie co mnie skusiło - CENA. Akurat trafiłam na promocję paletki i z prawie 40 zł to cudo było przecenione na 8.99zł, trzy razy sprawdzałam pod czytnikiem cen, czy aby ktoś mnie tu w "bambuko" nie robi, ale no ku mojemu zaskoczeniu, promocja okazała się prawdziwa ;) 


         
Live Love Love Sexy
    

Dobra zaczynamy :)
Paletka wykonana z "twardego plastiku", kolor czarny, solidna, dobrze się zamyka i z łatwością otwiera, kiedy otwieramy paletkę na całej długości w środku znajduję się lusterko, które ułatwia nam makijaż. Dodatkiem do paletki jest też pędzelek dwustronny, miękki, dobrze wykonany - ja jednak bardzo rzadko używam tych pędzelków, odłożyłam go sobie co by mi tam nie latał, bo wiecie mam swoje sprawdzone pędzle do makijażu :) 
Ogólnie w opakowaniu znajdujemy aż 18 pięknych odcieni - brązy, szarości, a nawet piękne fiolety, oraz jasne perłowe cienie do rozjaśnienia oka :)
Super pigmentacja, cienie bardzo łatwo się nakłada, nie rolują się ani nie osypują, bardzo dobrze sprawują się przy blendowaniu. Kolory są wyraziste zarówno w opakowaniu jak i po nałożeniu na powiekę. Cienie nie należą do matowych, posiadają drobinki które przepięknie wyglądają na oku. Można wyczarować nimi delikatny makijaż, jak i też mocniejszy wieczorowy. 
Jak dla mnie paletka jest świetna. Kolory są super, kiedy wybraliśmy się na weekendowy wyjazd postanowiłam zabrać tylko tą paletkę i za jej pomocą wyczarowałam i dzienne, delikatne makijaże, a i te mocniejsze wieczorowe też nie były problemem. Przy wyjazdach już nie muszę się martwić o to, że nie wiem jakie cienie zabrać, bo za pomocą tej jednej, makijaż oka nie będzie problemem, a i więcej miejsca w kosmetyczce się zrobiło :) 
Ach no i trwałość, próbowałam nałożyć cienie na bazę jak i bez bazy, z bazą spisują się genialne, ale co mnie zadziwiło, że bez nałożenia uprzednio bazy wytrzymały tak samo cały dzień - więc wielki plus za trwałość :) 
Niestety już nie widzę jej w Rossmannie, nie wiem czy to podczas tej promocji na którą trafiłam to była ostatnia szansa na zakup jej, ale cieszę się że mi się udało, no i w tak atrakcyjnej cenie. 

Znacie paletkę ?

Live Love Love Sexy
Live Love Love Sexy
Live Love Love Sexy
Live Love Love Sexy
Live Love Love Sexy
Live Love Love Sexy
Live Love Love Sexy

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kolory świetne - idealne na każdą okazję :)

      Usuń
  2. Śliczne kolory :) ale ja fanką dużych palet nie jestem, chociaż bardzo możliwe,że za taką cenę bym ją kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka super, byłaby idealnym uzupełnieniem dla mnie bo mam w swojej kolekcji głównie ciepłe odcienie. Zazdroszczę okazji ;)

    OdpowiedzUsuń