152 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń

środa, 1 lutego 2017

No i pierwszy miesiąc nowego roku za Nami :) Zima trzyma się nadal, ale te straszne mroziska już na szczęście zmalały, chociaż lubię zimę, w sumie każdą porę roku lubię na swój sposób, to i tak wiosny się doczekać nie mogę. Już mam plan na nowe kwiatki na balkonie, tak więc wiecie :)
No ale nic, zapraszam do migawek ze stycznia, dużo ich nie będzie, ale coś tam "pstryknęłam" :)



 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Zaczynamy od drastycznego zdjęcia ;) 

Mąż robił galaretę, ja fanką galarety nie jestem, ale ponoć wyszła dobra, chociaż ponoć za mało doprawiona :P No cóż może kiedyś będę miała Master Chef'a w kuchni :D 


 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Dostałam w prezencie od siostry świetną książkę z przepisami <3 Serio, lubię takie książki, bo wiecie jak to jest, niby wszystko w internecie jest, ale co kiedy internetu zabraknie ? ;) Wiem że to mało możliwe, ale jednak książka zawsze pod ręką, tak więc pierwszy przepis już wypróbowany, dorsz w migdałach wyszedł bardzo smakowicie :D 

 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Ja i słodycze to rzadkość, ale przychodzą dni kiedy chce się trochę cukru :)


 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
W grudniu przed samymi świętami przyszedł Pan kurier i przyniósł to oto cudo, które nieziemsko mnie zaskoczyło :) W styczniu wypadły testy o których możecie przeczytać kilka notek temu - zapraszam ! :) Kliknij Tutaj


 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Mąż wyjechał(taka praca), tak więc totalnie leniwa niedziela w łóżku :) Kubek kawki i Sherlock, swoją drogą obejrzałam wszystkie sezony i dołożyłam sobie dwa normalne filmy i mam nadzieję że pojawi się nowy sezon Sherlocka bo taki niedosyt czuję ;) 


 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Takie promocje to ja kocham <3 
Piękna paletka kusiła mnie jakiś czas, mimo że mówiłam sama sobie "Kobieto masz tyle kosmetyków opanuj się", no i wtedy opanowywałam się, bo szczerze powiem cena prawie dobijała do 40zł, ale wpadłam ostatnio do Rossmanna po pojemnik na szczoteczkę, patrzę i oczom nie wierzę, paletka w promocji za 8.99zł, no i nie mogłam przejść obojętnie :D 
Ale jestem z niej bardzo zadowolona :D 



 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Od siostry dostałam też w prezencie taki oto zestaw z Ziaji <3 
O tych cudakach możecie też już przeczytać - zapraszam!! Kliknij Tutaj



 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Jak obserwujecie mnie  na Instagramie, a jeśli nie to zapraszam! - Kliknij Tutaj, mogliście zobaczyć że już oficjalnie mogę się pochwalić, że za kilka miesięcy, a dokładnie na przełomie lipiec/sierpień pojawi się w Naszym domku nowy członek rodzinki :) 
Zaczęłam właśnie 4 miesiąc, przechodzę wszystko bez objawowo(jak moja mama:)) nie mam mdłości, bólów głowy i innych dolegliwości - ogólnie jest super ;) W ostatnich tygodniach trochę mnie spanie męczyło, bo zasypiałam na siedząco, ale tak było przez 2 tygodnie, a z początkiem 4 miesiąca przeszło jak ręką odjął ;) Jeśli chodzi o płeć to na 70% znamy, ale wiecie przy kolejnej wizycie potwierdzi się bardziej ;) Cieszymy się że wszystkie badania wychodzą bardzo dobrze, maluszek prawidłowo się rozwija, ze mną też wszystko dobrze, tak więc czekamy i pomalutku rozglądamy się za rzeczami dla naszego groszka, czy też fasolki ;) 


 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Ile razy bym nie oglądała Samych Swoich śmieję się ciągle, jednak drugą część lubię najbardziej :)



 Miesiąc w zdjęciach - Styczeń
Mąż wyjechał, ale i wrócił :) 
Uwielbiam powroty do domu :* 


Tyle tego by było :)
Widzimy się w lutym :) 

6 komentarzy:

  1. U mnie też ciąża przebiega bez jakichś przykrych dolegliwości (póki co). W przyszłą środę jadę na usg 3D i mam nadzieję, że poznam płeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję że 28 lutego na kolejnej wizycie potwierdzi się płeć ;)

      Usuń
  2. Jak będziesz wiedziała na 100% żeby ciotka mogła coś ładnego uszyć lub wydziergać dla maluszka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna sprawa ciotka, dowiesz się w pierwszej kolejności :D

      Usuń
    2. Zjadłam "daj znać". No ale ja wiem że się dowiem szybko bo sama Ci spokoju nie dam. ;)

      Usuń
  3. No bardzo gratuluję maluszka :* co do 'gagarety' bleee :D ale Ty jesteś lepszą żoną, bo zrobisz, a ja nie :D piękne kwiaty :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń