150 Snowflake Cookie wosk Yankee Candle

wtorek, 10 stycznia 2017

Święta już za Nami, ale zima w pełni, a bynajmniej u mnie na podkarpaciu, śniegu pełno, mróz był ponad -20, teraz już "cieplej" bo dzisiaj zaledwie -8 było więc jest progres. 
Jeszcze przed świętami nabyłam dwa nowe woski, a dzisiaj króciutko na temat jednego z nich. 

 Snowflake Cookie wosk Yankee Candle

Snowflake Cookie 
"Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ciastka, cynamon oraz waniliowa polewa."


Różowy, cukierkowy kolor tartaletki od razu wpadł mi w oko, nie żebym była fanką różu, ale wiecie czasem coś tam się w głowie pozmienia ;) Bynajmniej ten "pastelowy" wosk skradł mój wzrok. 
Kiedy tylko go odpaliłam momentalnie w mieszkaniu poczułam zapach maślanych, słodkich ciasteczek - no coś cudownego :) Słodki zapach, ale nie mdlący i nie męczący, naprawdę jeśli lubicie słodkie zapachy polecam wosk w 100%. Bardzo długo zapach utrzymuje się w mieszkaniu, nie ginie po 5 minutach :), jest dość mocny i moim zdaniem nie można z "ilością" wosku w kominku przesadzać, bo możemy "zemdleć" z przesłodzenia ;) 
Wiecie co jest najgorsze kiedy się tak człowiek "nawącha" tych ciasteczek .... od razu chce się zjeść takie maślane ciasteczko ;) Jeśli chodzi o te wyczuwalne aromaty to ciastka czuję w 100%, waniliowa polewa też wyczuwalna, ja za to nie czuję cynamonu, ale nie narzekam. Zapach maślanych ciasteczek jest dla mnie w pełni zadowalający :) 
Kolejny ulubieniec <3 

Znacie wosk ? :)
Miałyście ? :)


 Snowflake Cookie wosk Yankee Candle

3 komentarze:

  1. Uwielbiam!!!!! Wczoraj paliłam i o maaatko kocham!! A już mi się skończył :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze pół wosku :D Ale fakt zapach powala na kolana :D

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachu ;) Chociaż nie przepadam za bardzo za takimi jedzeniowymi zapachami ale bym z chęcią powąchała.

    OdpowiedzUsuń