147 Miesiąc w zdjęciach - grudzień

środa, 4 stycznia 2017

Witam w nowym 2017 roku :)
Nie będę się dużo rozpisywać, bo i tu nie ma potrzeby, zapraszam Was do oglądnięcia ostatnich migawek z grudnia, a sobie jak i Wam wszystkim życzę, aby ten nowy rok przyniósł masę niezapomnianych chwil i wrażeń :) 
Ja już wiem że mój 2017 będzie na pewno niezapomniany i niesamowity, ale o tym kiedy indziej ;)
Tak więc miłego oglądania :)

Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Nowa podkładka świąteczna w kuchni <3 Zakochałam się w niej jak tylko zobaczyłam ją w Rossmannie :)


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Stroik :) Prawie, że identyczny jak rok temu, nawet te same świeczki ;) 


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Kampania Danonków z TRND :) normalnie smaki dzieciństwa, szkoda że są tylko dwa, osobiście stawiam na truskawkę ;)


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Nawet był kalendarz adwentowy ;)


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Uwielbiam Naszą choinkę :)


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Prezent od Mikołaja :D
Koszulka "Nie mów do mnie teraz" :D


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Schemat Zbrodni - bardzo fajna książka :) Ostatnie moje wypożyczone książki okazały się "męczarniami", ta jedna była udana. Muszę się przejść do biblioteki i w końcu coś wypożyczyć bo cierpię na małe braki "czytanek" :D A tak naprawdę to nie ma to jak dobra książka :) Szczególnie w te zimowe dni :)


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Poduszka chmurka jako prezent dla małej Niny <3 Ninka miała przyjść na świat na święta, ale troszkę jej się spieszyło i już przed świętami była na świecie :) 


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Ciasteczka zrobione na próbę, na drugi dzień zniknęły z talerza ;) Chyba komuś smakowały ;)


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Jeśli chodzi o wypady do kina, to zaniżamy średnią :) Można by zliczyć na palcach jednej ręki ile razy w roku jesteśmy w kinie, lubię wyjść czasem do kina, ale serio zapach popcornu od zawsze mnie mdlił, a jeszcze jak ktoś siedzi obok mnie i wciąga ten popcorn i mlaska, a później siorbie cole z tego kubka, sory, ale serio SZLAK JASNY mnie trafia :) Postanowiliśmy jednak wybrać się na nowe Gwiezdne Wojny, no i cóż, tyłków Nam nie poderwało, jakiś taki nie smak mamy jeśli chodzi o film :) 


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Makowiec :) Przepis sprawdzony, więc chyba pierwszy raz byłam spokojna o ciasto które piekłam :)


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Kompot z suszu musi być :) 


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Kiedy przed świętami dostałam mejla nie chciało mi się wierzyć, ale Mikołaj z Le Petit Marseillais zaskoczył mnie niesamowicie :) Już niebawem pojawi się post o cudownościach jakie dostałam do przetestowania :) 


Miesiąc w zdjęciach - grudzień
Ostatnia noc w rodzinnym gronie :*
Było cudownie, aczkolwiek czuję że moja siostra oszukiwała w Eurobiznesie :) 
W tym roku bez % ;)

Tak oto przedstawił się grudzień :) 
Widzimy się już niebawem w nowym 2017 ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz