146 Denko miesiąca - Listopad

piątek, 9 grudnia 2016

Zawsze staram się wrzucić denko z poprzedniego miesiąca zaraz po poście "Miesiąc w zdjęciach", ale wydarzyła się rzecz nie zwykła, a mianowicie ostatnio jestem tak zakręcona, że ubzdurałam sobie iż moje zdjęcia do denka wyparowały mi z laptopa, dopiero kiedy ochłonęłam i doszłam co i jak to okazało się że zdjęcia są tam gdzie powinny :) 
No co zrobić :)
Tak więc denko za wielkie nie jest, ale i tak zapraszam do oglądnięcia ;)



Denko miesiąca - Listopad
Wesoła gromadka :)

Denko miesiąca - Listopad
Biały Jeleń płyn do higieny intymnej - mała buteleczka, zakupiona z uwagi na różne wyjazdy, bardzo fajny produkt już go kiedyś miałam, nie podrażnił, nie uczulił, w sumie jest Ok :)
Balea żel o zapachu Marakui oraz Frezji - wiecie że żele z Balea to moja wielka miłość :) Zapachowo wygrywają w 99 % z innymi żelami, spełniają swoją rolę jeśli chodzi o moje wymagania dotyczące tych produktów, cenowo są bardzo korzystne, no czego chcieć więcej - a tak wiem czego, większej dostępności w Polsce :)
Balea szampon zwiększający objętość włosów paczula i jaśmin - lubię te szampony, nie zawierają sylikonów, a w dodatku po ich użyciu nie muszę nakładać odżywki, bo włosy i tak bardzo dobrze się rozczesują :) Moja mama też je polubiła :)


Denko miesiąca - Listopad
Nivea dezodorant - zapach jak pierwszy najzwyklejszy krem Nivea, dawał radę, ja nie wierzę wiecie w tą ochronę 48h, ale produkt całkiem nie zły :)
Nivea łagodząca pianka oczyszczająca do cery suchej i wrażliwej - to już moje kolejne opakowanie, bardzo fajna pianka, kiedyś po żelu z Nivea do twarzy dostałam mega uczulenia, a po tym produkcie żadnych skutków ubocznych, pianka delikatnie pachnie, fajnie oczyszcza, jestem zadowolona :) Tylko jak dla mnie jakoś tak mało wydajna :)


Denko miesiąca - Listopad
Yves Rocher żel - krem intensywnie nawilżający PRÓBKA - kurde, serio ja o próbkach bardzo rzadko pisze, ale bardzo jestem z niej zadowolona, pojemność to 10ml i produkt wystarczył mi na ponad tydzień testowania, próbka zamykana na zakrętkę więc nic nie wietrzało - to jest właśnie super ! Tak nawilżonej twarzy to ja dawno nie miałam, no i tak jak pisałam o poprzedniej próbce, o której możecie przeczytać Kliknij Tutaj, tak i teraz śmiało mogę stwierdzić, że kiedy uda mi się wykończyć wszystkie smarowidła, skuszę się na pełnowymiarowy produkt :) 

Denko miesiąca - Listopad
Denko miesiąca - Listopad
BeBeauty sól do kąpieli Exotic Peach - lubię te sole z Biedronki, cena super, tym bardziej że teraz były na promocji to za nową zapłaciłam nie całe 3 zł, a pojemność świetna bo aż 600g.


Denko miesiąca - Listopad
Bell wosk do brwi - o tym produkcie też możecie przeczytać na blogu Kliknij Tutaj. Kolejne opakowanie i na pewno nie ostatnie :) 


Denko miesiąca - Listopad
Herbarium Mięta - co jak co ale herbata miętowa w domu musi być :) Ta jest fajna, nie taka mega mocna, ale i nie taka sikowata, dla mnie w sam raz, a i Mąż lubi ją sobie czasem zrobić :)
Teekanne Royal Rum - moja ulubiona rumowa herbata, która to pojawia się u Nas w domu właśnie w sezonie jesień - zima :)

Ach no i oczywiście kolejne opakowanie płatków kosmetycznych z Biedronki BeBeauty oraz milionowe opakowanie płynu Softlan :)



I to by było na tyle :)
Znacie coś z moich pustych pudełeczek ? :)





3 komentarze:

  1. Chyba sięgnę po tę piankę z nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten żel z białego jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię sole z biedronki i pianki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń