145 Miesiąc w Zdjęciach - Listopad

czwartek, 1 grudnia 2016

Niesamowita rzecz, że to już prawie koniec roku :)
Witam się z Wami w sumie w grudniu, ale zapraszam do migawek z listopada :)
Tak więc zaczynajmy :)

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
DayUp świetna przekąska w postaci musu z owoców :) Idealnie nadaje się do torebki, czy tak jak w moim przypadku włożony do kieszeni przed wyjściem na spacer :) 
Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Cappuccino o smaku American Brownie zakupione w Biedronce i mój super kubek nabyty w Rossmannie na jakiejś magicznej promocji, za bodajże 1,99 zł :) 

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
No i było pakowanie :)

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Razem z DayUp i Kinder Country wyruszyliśmy w podróż :)

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Przystanek Olsztyn i kolejny raz w tym roku dzięki właśnie Kinder Country znaleźliśmy się w hotelu Przystań :)

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Przepyszne dania, w tym świetne tygrysie krewetki i mój ulubiony Creme Brulee na deser, na samo wspomnienie ślinka mi leci :)


Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Będąc właśnie w Olsztynie, a dokładniej pod miejscowością Banie Mazurskie, gdzie wybraliśmy się na najpyszniejsze kartacze zaskoczył Nas pierwszy śnieg w tym sezonie :)


Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Kiedy wyjeżdżaliśmy z Olsztyna postanowiliśmy tak jak i poprzednim razem wybrać się na kawkę gdzieś w rynku. Tak oto trafiliśmy do świetnej kawiarni, gdzie wypiłam bardzo dobre Latte Macchiato, a do tego zamówiliśmy sobie jeszcze ciasto ze szpinakiem, przekładane serkiem mascarpone z dodatkiem soku z cytryny, no pycha!!


Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Z Olsztyna powędrowaliśmy aż do Zgorzelca(do moich rodziców), gdzie musiałam załatwić kilka spraw urzędowych :) Przy okazji spędziłam kilka dni z rodzicami i siostrą, no i pogrzałam tyłek przy kominku :)


Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Wiecie że nawet kawa w domu rodzinnym smakuje jakoś inaczej - wyjątkowo :)


Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Moje przepiękne paznokcie, które to zrobiła mi moja siostra :* <3

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Uwielbiam piec, ciasta, ciasteczka no wszystko :) 
Będąc u rodziców Marcin nie mógł zostać ze mną, bo musiał wracać do Przemyśla do pracy, tak więc ja po załatwieniu wszystkich spraw wróciłam sama, swoją drogą jechałam z bardzo przemiłym Panem z BlaBlaCar, pewnie znacie tą stronkę, Nam się zawsze udaje jakoś trafić z transportem, jeśli właśnie nie możemy jechać swoim autem, ale też i sami zgłaszamy przejazdy jeśli gdzieś jedziemy i zabieramy ze sobą wtedy kogoś kto akurat jest chętny :)
Ale wracając do załączonego obrazka, mój Mąż postanowił mi zrobić niespodziankę i upiekł dla mnie ciasto kiedy wróciłam do Przemyśla :) Taka miła niespodzianka :*

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
A tu już widok na Solinę :) Wybraliśmy się pewnej soboty na wycieczkę :) 
Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
 Nazwa miejscowości związana z moim nazwiskiem :) 
Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
 Taka sytuacji przy śniadaniu :)
Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
 Uwielbiam dostawać kwiaty :* 
A moje ulubione to goździki :)

Miesiąc w Zdjęciach - Listopad


Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Dwie nowe akcje w których biorę udział :) 
Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
Nowa książka z biblioteki :) No w końcu coś się dzieje, ostatnio wypożyczyłam takie "flaki z olejem", że mało przy czytaniu nie zasnęłam :) 
Miesiąc w Zdjęciach - Listopad
A takim właśnie widokiem za oknem się z Wami żegnam :)
Zima w pełni :)

No to widzimy się w grudniu :)

3 komentarze:

  1. Ale piękny kubeczek z rosa i to za taką cenę <3 Ten w sweterku też mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kubeczek z Rossmanna to mój ulubieniec :D
      Ja mam też ten w sweterku tylko że z Kauflandu, porównałam go z tym co jest na zdjęciu, bo ten jest z Biedronki i różnią się, mój jest taki ciężki, a ten fajny lekki kubeczek :) Będę musiała zakupić taki właśnie w Biedronce :)

      Usuń