144 Wosk Do Brwi Bell

poniedziałek, 28 listopada 2016

Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat. 
Bo i po co długo się nad czymś rozpisywać, ale muszę Wam zdradzić, że produkt jest wart wypowiedzenia kilku zdań na jego temat. Tak więc zaczynajmy :)

                             Wosk Do Brwi Bell


Od kilku lat robię(nakładam) hennę na brwi, a to z tego powodu, że swój kolor brwi mam tak jasny, że prawie ich nie widać, no i uwierzcie gdybym ich nie przyciemniała czułabym się "łysa" :)
Tak więc co jakiś tam czas chodzę sobie do kosmetyczki na hennę, przyznam się, że sama obawiam się nakładać hennę na brwi, bo ręce mi się telepią i nie wiadomo co by z tego mojego dzieła wyszło, tak więc płacę plus minus 10-12 zł, no i ogólnie jestem zadowolona z efektów :) Ale czasem przychodzi taki czas, że do kosmetyczki mi nie po drodze, a brwi "blakną" no i co wtedy ? 
Kiedyś podczas zakupów w Biedronce, wpadłam na szafę z produktami Bell, większość kosmetyków tej firmy jest mi dobrze znana, ale moim oczom ukazał się właśnie wosk do brwi, pomyślałam "O kurczę muszę to wypróbować". Zapakowałam do koszyka, zapłaciłam i już w domu zabrałam się do testowania tej magicznej kredki. 
Wosk jest w postaci wykręcanej kredki, bardzo miękkiej, myślałam na początku że będzie mi się łamała, ale aktualnie mam trzecie opakowanie i jeszcze żadna z kredek mi się nie złamała, tak więc jestem zadowolona. Są trzy odcienie: dla szatynek, brunetek i blondynek. Mi osobiście odpowiada numer 2 czyli odcień przeznaczony dla szatynek(ale to już każda z Was może sobie odpowiednio odcień dobrać, u mnie w Biedronce każdy Wosk ma swój tester co jest super sprawą). Kolor mojej dwójki po nałożeniu na brwi bardzo delikatnie je przyciemnia w taki lekki brąz :) Wosk świetnie wypełnia brwi, nie robi "wizualnej krzywdy", nie da się, no chyba że ktoś jest bardzo artystycznie uzdolniony i uda mu się przerysować brwi :) Nie robi sztucznego efektu, brwi wyglądają bardzo naturalnie po nałożeniu produktu. Zmywa się bez problemu, ja używam do tego płynu micelarnego, bądź też przy całkowitym zmywaniu twarzy pozbywam się produktu za pomocą płynu do pielęgnacji i oczyszczania twarzy. 
Trwałość jest świetna ! Produkt utrzymuje się cały dzień, bez konieczności poprawek, nie ściera się i nie spływa.
Cena zachęca do zakupu, koszt to 9,99 zł, a jeśli chodzi o dostępność to chyba w większości Biedronek gdzie są szafy Bell znajdziemy Wosk :)
Jest to od jakiegoś czasu mój ulubieniec kosmetyczny i bardzo się cieszę że wpadł mi w ręce :) 

Znacie ?  :)


Wosk Do Brwi Bell
Wosk Do Brwi Bell
Wosk Do Brwi Bell
Wosk Do Brwi Bell

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz