141 Miesiąc w zdjęciach - Październik

wtorek, 1 listopada 2016

Jeszcze nie dawno pisałam wrzesień - jesień, a to już za Nami październik :) Kurczę ale ten czas leci, jeszcze dwa miesiące i koniec roku :) Niesamowicie szybko zleciał mi ten rok, nie wiem dni tak szybko mijają że szok :)
No, ale nic zapraszam na migawki z października :)



Miesiąc w zdjęciach - Październik
Piękna jesień :) Tak rozpoczął się październik :)




Miesiąc w zdjęciach - Październik

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Wyszliśmy na spacer, a Mąż stwierdził zabieram Cię na obiad :) 
Tak więc oto ja zjadłam pyszne naleśniki ze szpinakiem, a Marcin zupę rybą(z dorsza)


Miesiąc w zdjęciach - Październik
Świetna przekąska <3

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Bardzo fajna książka, uwielbiam czytać <3

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Miesiąc w zdjęciach - Październik
Nowa kawiarenka w Przemyślu :)
Przepyszna kawa, nieziemsko pyszne pianki(przesłodkie), tak, tak, dupa od pianek rośnie już to czuję, ale nie wiem czy ktoś by odmówił :)

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Miesiąc w zdjęciach - Październik
Miesiąc -49% w Rossmannie, jak na moje możliwości to były skromniutkie zakupy :) Bo naprawdę nie wiele potrzebowałam :) Kupiłam swój pierwszy w życiu eyeliner w pisaku, no i uczę się robienia kresek :) Ręka mi się trzęsie, mam wrażenie że włożę sobie ten pisak do oka, ale ćwiczę dzielnie :P


Miesiąc w zdjęciach - Październik
Miesiąc w zdjęciach - Październik
A tu już mamy tusz z Yves Rocher, sprawa z tuszem wyglądała następująco. Przy założeniu karty dostałam ulotkę, iż przy następnych zakupach dostanę za 1 grosz tusz do rzęs. Tak więc wybrałam się do sklepu, coś tam kupiłam, no i tusz w prezencie. Słuchajcie, koszt tego tuszy w normalnej cenie to 57 zł 
!! WOoowW ! Jak dla mnie mega kosmos cenowy, a cóż mogę o nim powiedzieć ? No szału na mnie nie robi, ot taki zwykły tusz, ma fajną szczoteczkę, ale nie robi nic nadzwyczajnego. Tak więc cieszę się że go dostałam prawie za darmo, bo co to jest 1 grosik,  sama bym go nie kupiła, a jakbym go kupiła to chyba bym żałowała :) 


Miesiąc w zdjęciach - Październik
Były i kopytka na obiad :D


Miesiąc w zdjęciach - Październik
Mięta rośnie jak szalona no i dobiera się do słoika z ciasteczkami :)

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Październik, a w telewizji Kevin sam w Nowym Yorku :)
Poszaleli już do reszty :)

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Zachomikowana w szafce moja ulubiona herbatka z zeszłego roku czyli Szarlotka z cynamonem <3
Po cichu liczę że pojawi się w Biedronce, ale chyba marne szanse :(

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Przepiękny zapach, idealny na jesienny wieczór :)
O samplerze Yankee Candle i o tym gdzie możecie go kupić w Przemyślu(bardzo zachęcam do odwiedzenia sklepiku:)) możecie przeczytać tu Kliknij Tutaj


Miesiąc w zdjęciach - Październik
Orange is the New Black - serial poleciła mi siostra, obejrzałam wszystkie 4 sezony, no i już nie mogę się doczekać kolejnych odcinków. Świetny serial, polecam ! :) 


Miesiąc w zdjęciach - Październik
A wracając do mojej siostry <3 
To w październiku skończyła 21 lat ! 
Młoda dupka z niej :*

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Miesiąc w zdjęciach - Październik
Nowa kampania od TRND - Zott Natur, jogurty naturalne z dodatkami :)
Na zdjęciu nie ma wszystkich 32 jogurtów, ale po wielkich trudach udało mi się kupić wszystkie :)
Mój ulubiony to naturalny z dodatkiem brzoskwiń <3 
W projekcie dla testerów są też przygotowane 3 bardzo fajne torby "szmacianki" :)


Miesiąc w zdjęciach - Październik
Jesień to dla mnie ulubiony smak herbaty rumowej :)


Miesiąc w zdjęciach - Październik
W ostatni weekend miesiąca odwiedził Nas znajomy :)
Wybraliśmy się do pobliskiego baru "Garaż", wypiłam przepyszne piwo kokosowe, nie sądziłam że tak mi posmakuje :)
Polecam, super "babskie" piwko, o pysznym smaku kokosa, no i ten zapach :)

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Świece, to coś co uwielbiam <3

Miesiąc w zdjęciach - Październik
Ostatni październikowy wieczór :)
Dla mnie herbatka, dla Męża drineczek, no i czekoladki (i dupa znów rośnie, ale cóż niech stracę:))



No i było by na tyle :)
To widzimy się w listopadzie :)




7 komentarzy:

  1. Tyle smakołyków *,*
    Co do tej herbaty o smaku szarlotki - chyba jest (albo będzie na dniach) w biedrze bo dziś przeglądałam gazetkę i zdaje mi się, ze ją widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OoooOO !! Dziękuję za informację, włączyłam sobie właśnie gazetkę z Biedronki, patrzę i jest !! Jutro chyba wykupię wszystkie :P

      Usuń
  2. Tyle pyszności i ciekawych produktów na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kopytka aż narobiłaś mi smaka i muszę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kopytka i kluski śląskie :D

      Usuń