140 Carbo Detox Bielenda (maseczka do cery tłustej i mieszanej)

niedziela, 30 października 2016

Bardzo lubię maseczki, zarówno te do włosów jak i do twarzy. Dzisiaj kilka słów o maseczce, która stała się moim ulubieńcem. 
Carbo Detox maseczka do cery tłustej i mieszanej od Bielendy to mój numer jeden ostatnich miesięcy.

Carbo Detox Bielenda
Maseczka bardzo dobrze oczyszcza moją twarz i poprawia stan mojej skóry. Efekty widziałam już przy drugim razie stosowania maseczki, pory zostały ogromnie zwężone, a mam z tym wielki problem, genialnie też odwieczny problem z sebum został ujarzmiony :) 
Maseczka jest w saszetce "jednorazówce" dla mnie na jeden raz, czytałam że niektórym zawartość wystarcza na dwa razy, zastanawiam się jak to się dzieje :) Pojemność saszetki to 8ml.
Maseczka szybko zasycha na twarzy, po upływie 10 minutach możemy ją już spokojnie zmyć, ze zmyciem też nie ma większego problemu, chociaż trochę "brudzi" wszystko dookoła, tak więc należy spokojnie ją zmywać, ale trochę letniej wody i już "czarna skorupa" znika z naszej twarzy. Jak dla mnie produkt jest bezzapachowy, ja totalnie nic nie wyczuwam, ale to plus jeśli o mnie chodzi, nie przepadam za zapachowymi maseczkami :) Konsystencja jest dość gęsta, ale bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy. Nie uczuliła mnie, nie podrażniła, nic niepokojącego nie wyskoczyło mi po aplikacji :)
Jedyny minus to taki że po nałożeniu chwilkę szczypie mnie w oczy, ale efekt "szczypania" trwa minutę może dwie i zaraz znika :)
Lekko, ale bardzo lekko ściąga skórę, ale genialnie matuje, po zmyciu maseczki uwielbiam to uczucie zmatowienia mojej twarzy :)
Cena za to cudo to 1.99zł na promocji i za tyle często udaje mi się ją kupić w lokalnej drogerii, do ceny 2,50zł - 2,60zł. Ostatnio nawet widziałam ją w Rossmannie, więc problemów z dostępnością nie ma, cena niska, a maseczka warta wypróbowania. 
Ogólnie są trzy wersje: do cery mieszanej i tłustej, do cery dojrzałej oraz do cery suchej i wrażliwej. Ja przetestowałam tylko do cery tłustej i mieszanej i jestem w niej zakochana :)

Znacie ? :)


Carbo Detox Bielenda
Carbo Detox Bielenda
Carbo Detox Bielenda
Carbo Detox Bielenda
Carbo Detox Bielenda
Carbo Detox Bielenda


7 komentarzy:

  1. Mocno mnie kusi - na pewno w końcu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa dni temu ją kupiłam i będę dzisiaj testować, tym bardziej mnie zaciekawiłaś pozytywną recenzją :) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję że Ci się tu spodoba :)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować bo mnie mega mocno ciekawi 😁 zresztą tak samo jak i inne warianty 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze ciekawi ta wersja do cery suchej i wrażliwej :D

      Usuń
  4. Znam i zdecydowanie uwielbiam.:D

    OdpowiedzUsuń