139 Autumn Night Yankee Candle - sampler

środa, 12 października 2016

Jesień pełną parą. Za oknem deszcz, szaro buro i ponuro, no i zimno, a na domiar złego straciłam kalosze :( Nie mam pojęcia jakim cudem zrobiło się pęknięcie no i kalosze zamiast chronić przed wodą sprawiły że wróciłam do domu z mokrymi skarpetami, no cóż wytrzymały 4 lata, czas zakupić nowe. 
Ale dzisiaj nie będzie o kaloszach :)
Jaki czas temu dostałam od znajomej iście jesienny sampler z Yankee o nazwie, która idealnie wpasowuje się w porę roku, a mianowicie Autumn Night

  Autumn Night Yankee Candle

Krótki opis:
"Relaksująca lawenda połączona z leśnymi nutami drzewnymi. Kompozycja idealna na długi jesienny wieczór"


No i stało się, a raczej nie stało, ale strach padł na mnie i na koleżankę, bo kiedy już zamówiła mi sampler i przeczytała co to za zapach miała pewne obawy. A mianowicie chodzi o zapach "relaksującej lawendy", słuchajcie, Ja osobiście nie przepadam za tym zapachem, ona o tym wie, ale jakoś nie doczytała no i zamówiła. Ja stwierdziłam po pierwszym powąchaniu "No nie ma tragedii", tak więc sampler przywędrował do domu, i zaczęły się testy zapachowe :)

Niesamowita rzecz, bo tej lawendy w ogóle nie czuć, no jak dla mnie ani ciut ciut :) Tak więc jestem prze szczęśliwa z tego powodu :)
Ja wyczuwam tutaj męskie perfumy, dla mnie jest to bardzo męski zapach, ale nie ciężki, nie duszący, bardzo przyjemny. Taki zapach, że kiedy czasem nadchodzą samotne wieczory sampler, a raczej zapach sprawia że możemy poczuć "wirtualnie" przy boku mężczyznę ;) Jak dla mnie jest to idealny zapach na te zimne, deszczowe, jesienne dni. 
Tak więc sampler bardzo mnie zaskoczył, spodziewałam się po odpaleniu że ten zapach lawendy będzie wyczuwalny, ale na moje szczęście nie ma go w ogóle. Pojawił się za to piękny męski zapach, nie jestem fanką męskich perfum(oprócz zapachu perfum Męża:)), ale ten zapach bardzo przypadł mi do gustu. Nie ulatnia się, zostaje na dłużej w mieszkaniu. Jestem bardzo zadowolona że mogłam przetestować "Jesienną noc" :)
Jeśli lubicie męskie perfumy, jednak nie ciężkie i duszące, wydaje mi się że Autumn Night przypadnie Wam do gustu :)

A teraz kilka słów o mojej znajomej, która podarowała mi sampler. 
Jeśli jesteście z Przemyśla lub okolic, lub też i nie, ale w Przemyślu będziecie chociażby przejazdem zapraszam Was do jej sklepiku na ul. Grunwaldzkiej 9 - sklep Kuferek(naprzeciwko stacji paliw Statoil, przy papierniczym sklepie ORKA), tam możecie spotkać wiele fajnych kosmetyków naturalnych, jak i też świeczki, samplery, a od niedawna także zdrową żywność :)  Coś dla duszy coś dla ciała. A jeśli zainteresuję Was jakiś produkt, którego akurat nie będzie na stanie, wiem że nie będzie to problemem, aby go specjalnie dla Was zamówić :)
Jeśli do Przemyśla macie spory kawałek zapraszam Was na stronkę internetową sklepu: Kliknij Tutaj - Kuferek
Możecie zamówić kosmetyki czy też świeczki z dostawą do domu. 



 Autumn Night Yankee Candle
 Autumn Night Yankee Candle


2 komentarze: