136 Lenor Unstoppables - perełki zapachowe do prania

wtorek, 27 września 2016

Uwielbiam robić pranie :D
Tak wiem że to może być dziwne, ale w sumie może nie samo nastawianie pralki, ale wieszanie prania serio mnie relaksuje :)
Taka jakaś dziwna już jestem :)
Lubię kiedy moje pranie pachnie, kiedy ubrania po kilku tygodniach od wyprania i leżenia w szafie wciąż pachną płynem czy też innym specyfikiem :)

  Lenor Unstoppables
Jestem wielką maniaczką płynów do płukania które sobie kupuję w Niemczech(Vernel oraz Softlan), te które ja kupuję są dostępne w Polsce, ale kiedy tylko jadę do rodziców to nabywam je u zachodnich sąsiadów bo zwyczajnie tam są tańsze :) Nie to nie jest tak, że ja to sobie te płyny specjalnie sprowadzam bo takie mam widzi mi się :) 
Używam proszku i kapsułek do prania, ogólnie ja uwielbiam testować wszystko co związane z praniem :) Jakiś czas temu pokochałam chusteczki do prania które wyłapują kolory i już nie martwię się że coś mi zafarbuje podczas prania. 
Ale teraz kilka słów o tym, a raczej o kampanii w której ostatnio uczestniczyłam :)
To nie jest mój pierwszy projekt z EverydayMe, tak więc tym bardziej się ucieszyłam, że znów mi się udało dostać do testowania produktów :) Tym razem była to kampania perełek zapachowych do prania Lenor Unstoppables.
Kilka słów o perełkach:
*nadają ubraniom świeży zapach który utrzymuje się nawet do 12 tygodni,
*są odpowiednie dla wszystkich tkanin,
*do bębna pralki wsypujemy tyle perełek ile tylko chcemy(ale też nie przesadzajmy:)),
*można je stosować także w połączeniu z płynem do płukania.
Perełki występują w trzech wariantach zapachowych: Fresh, Bliss oraz Lavish. W kampanii wszyscy testerzy dostali wariant Fresh. 
Zapach Fresh to połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi zielonymi nutami górnymi nadaje tym perełkom ich morski charakter. 
Dodatkowo do oryginalnego pełnowymiarowego opakowania, dołączone było 15 próbek z perełkami o gramaturze 30g, które szybko zostały rozdane, a część osób powiedziała że jedna próbka wystarczyła im na 2 prania, ze względu właśnie na intensywność zapachu :)
Dozowanie perełek to naprawdę dość ciekawa sprawa, a mianowicie chodzi o to, że sami decydujemy ile tych małych perełek wsypać do pralki. W reklamie TV którą możemy oglądać możemy właśnie zobaczyć że zostaje wsypana jedna zakrętka i jeszcze trochę, jeszcze trochę itd.. :) 
Ja wsypuje pół zakrętki, kiedyś zaszalałam wsypałam trochę więcej no i już dla mnie zapach był, aż za mocny, ładny ale mocny :) Moja mama i moja znajoma mają to samo zdania, że kiedy wsypie się za dużo perełek zapach staje się zbyt mocny, ale no co kto lubi :) 
W ogóle bardzo fajne jest to, że kiedy zobaczycie u siebie perełki na sklepowej półce możecie je powąchać i sprawdzić zapach i wcale nie trzeba otwierać opakowania. Wystarczy ścisnąć opakowanie mniej więcej w połowie, a zapach wydostanie się przez małe otworki które są w zakrętce, tak więc już w sklepie możecie wybrać sobie zapach który skradnie Wasze serce :) 
Kiedy skończy mi się to opakowanie z wielką przyjemnością przetestuję wersję Bliss(połączenie jagód i wiśni z kwiatem jaśminu i nutą słodkiej brzoskwini). 
Opakowanie to plastikowa buteleczka, z zakrętką która może, ale nie musi służyć jako dozownik na produkt :) Gramatura to 275g, a cena to już różnie bywa, w Rossmannie widziałam perełki za 25 zł, w supermarketach na promocji są za 20 zł. Jak dla mnie produkt bardzo wydajny, bo dla mnie nie wielka ilość perełek wystarcza, aby sprawić że moje ubrania przepięknie pachną i zapach naprawdę się bardzo długo utrzymuje. Moi zdaniem wart swojej ceny. Oczywiście że będę polować na promocję bo nie byłabym sobą, ale polecam, warto przetestować te małe cudeńka :) 



Lajkujemy FanPage - Kliknij Tutaj



Lenor Unstoppables
Lenor Unstoppables

Lenor Unstoppables
Lenor Unstoppables

3 komentarze:

  1. Ja też kocham prać, jakkolwiek to zabrzmi :D Koniecznie muszę przetestować te perełki !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się samo opakowanie baaardzo podoba, takie gustowne. Zapach również niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń