134 Woskowa inspiracja

niedziela, 18 września 2016

Uwielbiam świeczki i woski, mój Mąż czasem się łapie za głowę otwierając moją szufladkę z woskami, no ale cóż, taka mania zbierania :)

 Woskowa inspiracja


Czasem kiedy świeczka mi się wypali to jej opakowanie wyrzucam, ale ostatnio zakupiłam świeczkę o nazwie Lemon Cake, która nie dość że przepięknie pachniała to była w słoiczku, który od razu wiedziałam że jeszcze mi się przyda. Tak więc kiedy świeczka się wypaliła mój Mąż stwierdził że wyczyści mi ten słoiczek i zapytał czy nie chciałabym tych resztek wosku ze świeczki jeszcze wykorzystać. Pomyślałam sobie w sumie, ciekawe jakby się sprawdził jako wosk do kominka i czy by jeszcze udało się wydobyć trochę zapachu :)
Tak więc resztki wosku zostały wyciągnięte i włożone do woreczka, a ostatnio postanowiłam sprawdzić czy wydobędę jeszcze trochę ciasteczkowego zapachu :) 
Tak więc wosk położyłam do kominka, odpaliłam tealight'a i co się okazało ? :)
Zapach cytrynowego ciasta znów wypełnił moje mieszkanie :) 
Muszę nawet przyznać że miałam wrażenie że jest bardziej intensywny w postaci wosku do kominka niż w postaci odpalanej świeczki :) Bardzo się cieszę że resztki wosku nie zostały wyrzucone, bo znów mogę się cieszyć przepięknym zapachem, który pokochałam od pierwszego zapachu :)
I wiem że kiedy następnym razem na dnie zostanie jeszcze wosk, na pewno się nie zmarnuje :)




Woskowa inspiracja
Woskowa inspiracja
Świeczka w pełnej okazałości :)


Woskowa inspiracja
Resztki wosku - nic się nie zmarnowało :)

8 komentarzy:

  1. No! Nie będę mówił kto to wymyślił;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach z pewnością bardzo ciekawy :)
    Jeśli możesz, kliknij w link w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  3. również uwielbiam świeczki! :) jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach cudowny ! Aż chce się jeść :P

      Usuń
  4. Ja nie lubię takich jedzeniowych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zależy jakich, ten bardzo mi się podoba, ale np. kiedyś miałam zapach tarty jabłkowej, jak ciasta z jabłkami uwielbiam tak ten zapach był tak mdły i duszący że szybko się jego kariera skończyła :)

      Usuń
  5. Miałam się jeszcze spytać jaki ten krem ze śluzem ślimaka używałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snails Garden - krem odżywczo regenerujący z naturalnym śluzem ślimaka. Był genialny :)

      Usuń