133 Avon Nutra Effects - kremy do twarzy :)

piątek, 9 września 2016

Produkty z Avonu zna pewnie większość z Nas. Są dostępne bez problemu, możemy zamówić je sobie samemu, bądź też przez konsultantkę, jeśli jakąś akurat znamy :) 
Ja przez jakiś czas na studiach też bawiłam się w to i byłam konsultantką, później z pewnych względów zaprzestałam "pracy" jako konsultantka, ale produkty do dnia dzisiejszego goszczą u mnie w domu :) 
Dość dawno bo było to na początku tego roku wygrałam w konkursie dwa kremy z serii Nutra Effects właśnie z Avon i tu przychodzę do Was z kilkoma zdaniami na ich temat :)



Avon Nutra Effects



Pierwszy z nich to: matująco - nawilżający żel - krem
Na początku o konsystencji, jest w postaci żelu co jako tako do mnie przemawia, wolę jeśli chodzi o kremy, aby konsystencja była bardziej zbita, wiecie kremowa :) Szybko się wchłania, więc to duży plus. Z nazwy matująco - nawilżający i teraz jak to ma się do rzeczy, nawilżał fakt i to całkiem nie źle, ale jeśli chodzi o zmatowienie mojej twarzy no cóż może zostawię to bez komentarza :) Nie no, a tak serio, to nie zauważyłam żeby chociaż troszkę skóra była zmatowiona. Tak więc tu jest 50 na 50, bo nawilżenie OK, ale gdzie to zmatowienie ? Zapach kremu bardzo ładny, kwiatowy, lekki. Z tego co możemy przeczytać na opakowaniu, możemy go używać i na dzień i na noc. Ja właśnie tak go używałam i tak i tak, pod makijaż dobrze się spisywał, a gdyby jeszcze dodatkowo matowił to już w ogóle :) Ale muszę przyznać że krem jest bardzo wydajny, może to przez tą formułę żelu, bo używam go praktycznie na równi z drugim, tam widać większe zużycie, a tu proszę mniej kremu zeszło ze słoiczka :) 


Avon Nutra Effects
Avon Nutra Effects
Avon Nutra Effects
Avon Nutra Effects
Avon Nutra Effects
Avon Nutra Effects





Drugi krem to: matująco - nawilżający krem na dzień SPF 15
Tu już konsystencja iście kremowa i takie właśnie lubię, mimo tego że jest bardziej "zbity" niż poprzednik jest bardzo lekki i praktycznie nie czuć go po nałożeniu. 
Tak jak poprzednik wchłania się dobrze i szybko nie pozostawia tłustej i lepkiej powłoki. Zapach identyczny kwiatowy, lekki - bardzo mi się podoba :) No i znów mamy to samo, nawilżenie bardzo fajne, zmatowienie - żadne. Ten krem jak możemy przeczytać przeznaczony jest do stosowania tylko w dzień i tak też był nakładany :) Mniej wydajny, jednak stosuję je od 1,5 miesiąca więc zużycie jego i tak jest całkiem nie złe :) 

Kilka słów na koniec.
Nie wspomniałam o opakowaniach, bardzo fajne małe szklane słoiczki, które później na pewno mi się przydadzą :) Pojemność każdego kremu to 50ml. Wydajność jak możecie przeczytać, krem w formule żelu jest bardziej wydajny. Zapach bardzo mi się podoba taki kwiatowy, chociaż czytałam że niektórym przeszkadza, no cóż :) Cena jak mogłam się doszukać waha się od 10 zł na promocji za jeden krem, do ceny około 16 zł również za sztukę. 
Czu kupię  ponownie ?
Mimo dobrego nawilżenia i ładnego zapachu i tego że krzywdy nie wyrządziły mojej twarzy, wiem że chyba nie skuszę się na zakup żadnego z tych kremów. Może gdyby chociaż jeden z nich sprawił że moja twarz po użyciu była by zmatowiona to wtedy przekonałby mnie do siebie, a tak, no cóż :) Ale cieszę się że mogłam je przetestować :)


Znacie ? 


Avon Nutra Effects

1 komentarz:

  1. Ja nie przepadam za pielęgnacją Avonu :) może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń