131 Miesiąc w zdjęciach - Sierpień

piątek, 2 września 2016

Dodając kolejny post ze zdjęciami z miesiąca, dotarło do mnie że wakacje i lato dobiega końca i już niebawem będziemy witać jesień :) 
No ale nic, zapraszam na migawki z sierpnia :)



Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Szczerze zawsze twierdziłam że nie będę robić żadnych przetworów w słoikach, ot tak po prostu. A tu proszę z wiekiem zmienia mi się wszystko i tak oto w słoikach znalazły się ogórki, gruszki w zalewie i malinki których chyba najbardziej się nie mogę doczekać zimą, kiedy przyjdą te chłodne dni i po powrocie z miasta do domu będę sobie robiła herbatkę z własnymi malinkami ze słoika :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
To była bardzo miła wiadomość, kiedy to okazało się że zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais. O przesyłce jaką dostałam możecie przeczytać w ostatnim poście Kliknij Tutaj

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
To były udane zakupy <3 

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Bardzo fajne miejsce otworzyli w Przemyślu "Sanówa", bo o tym mowa, szkoda że na okres zimowy będzie zamykana, ale latem świetne miejsce. Można sobie usiąść na leżaczku, wypić soczek, koktajl czy tak jak i ja lekkie piwko o smaku rabarbaru :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Ulubiona paletka do konturowania z Wibo, o której możecie przeczytać na blogu Kliknij Tutaj

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
A to nagroda mojego Męża w konkursie o którym sam zapomniał :) Największe wrażenie zrobiła na Nas beczka w jaką "zapakowany" był Jack Daniels :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Kiedy rano wyczłapałam się z łóżka i dotarłam do biurka, zobaczyłam wyznanie jakie Mąż mi zostawił przed wyjściem do pracy, małe gesty a cieszą :*

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Soniczna szczoteczka do twarzy Beautyline zakupiona w Biedronce, jej recenzja też już do przeczytania Kliknij Tutaj
Naprawdę jestem z niej bardzo zadowolona :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Tarta z malinkami :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Serio najlepsze mini ciasteczka dosłownie "Na raz". Moje ulubione to malina z żurawiną oraz kokosowe :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Kampania perełek zapachowym Lenora, bardzo intensywny zapach nie spodziewałam się że aż tak będzie pachniało pranie :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Kubek termiczny z konkursu Liptona :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Nasze "miliony" wygrane w zdrapkach :)

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Bardzo lubię te naklejki z Biedronki. Kiedy wysyłam jakąś kartkę na urodziny to lubię ją przyozdobić po swojemu :) 

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Pogoda piękna, tak więc pędzelki suszyły się na słoneczku :) 

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
Pikantny Cassoulet z kiełbasą - kolejny pomysł na obiad z książki jaką dostałam na urodziny od mojej sisterinki <3 

Miesiąc w zdjęciach - Sierpień
A tak skończył się sierpień. Moja wygrana w konkursie, szczerze przestałam już liczyć na tą wygraną, termin wysyłania nagród zakończył się dwa miesiące temu, no i zwyczajnie pogodziłam się już z tym mówi się trudno. Ale dosłownie 31 sierpnia kurier przyniósł paczuszkę :)

No i zaczynamy wrzesień - jesień :)

A jak Wam minął sierpień ? :)


4 komentarze:

  1. Ooo widzę, że mieszkamy nie tak daleko siebie :) Chociaż kawałek jest.. :D
    Lubię te ciasteczka małe, najbardziej kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a to niespodzianka - Ja w Przemyślu od roku stacjonuję dopiero :) Przyznam szczerze wciąż poznaję miasto :)
      Ja kokosowe też bardzo lubię :D

      Usuń
  2. Tarta z malinami wygląda obłędnie :-) zjadłabym teraz..tak w nocy :D
    Herbatka z malinkami ze słoika faktycznie będzie smakowac jesienią i zimą wręcz bajecznie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tej herbatki na zimowe wieczory nie mogę się doczekać :)

      Usuń