129 Red Raspberry Wosk Yankee Candle

piątek, 26 sierpnia 2016

Sezon na malinki chyli się pomału ku końcowi. Ostatnio byliśmy u znajomej która to stwierdziła że możemy oberwać wszystkie maliny jakie jej zostały bo ona z tym i tak nic nie robi :) Tak więc malinki powędrowały do słoiczków jak i część sobie pomroziłam. Ostatnio naszła mnie też chęć na lekką tartę malinową i ta właśnie tarta sprawiła że przypomniał mi się wosk z Yankee Candle
Red Raspberry, który to leżał gdzieś na dnie szufladki. 

             Red Raspberry Wosk Yankee Candle

Tak więc postanowiłam umilić sobie wieczór przy kawałku tarty malinowej i odpalić "malinowy" wosk.
Piękny malinowy kolor od razu skojarzył mi się z takim syropem co to kiedyś dodawałam do wody.
Od razu poczułam intensywny zapach malin, zatopionych w cukrze, bardzo słodki, landrynkowy i wyrazisty zapach, jednak plus za to że nie był on duszący. Aromat wosku od razu wypełnił mi całe mieszkanie, dzięki czemu zasypiałam otulona malinowym zapachem. Polecam wosk osobą, które lubią słodkie zapachy, takie które nie są duszące i zamulające. Mimo że jest to wosk z serii słodkiej nie jest takim typowym "zamulaczem" zapachowym. 
Tak oto kolejny ulubieniec na "woskowej" liście :)




Red Raspberry Wosk Yankee CandleTarta malinowa, która to natchnęła na odpalenie wosku :)

Red Raspberry Wosk Yankee Candle


1 komentarz: