127 Contour Palette Wibo

środa, 10 sierpnia 2016

Bardzo długo szukałam rozświetlacza, trafiłam na rozświetlacz w kremie jednak to nie było to czego szukałam. Postanowiłam na produkt w "kamieniu". I tak oto w moje ręce wpadła paletka do konturowania z Wibo.
W małym pudełeczku znajdujemy:
* Rozświetlacz 
* Bronzer
* Róż
Opakowanie solidne, a dodatkowy plus to dość duże lusterko w środku :) 

  Contour Palette Wibo

Muszę przyznać że najbardziej zależało mi na tym, aby przetestować rozświetlacz, a że dodatkowo są jeszcze dwa produkty no to czemu i nie :) Z bronzera korzystam dość rzadko, mam dwa inne i tak jakoś wypada, ale róż całkiem fajny odcień taki "lekki cukierek", naprawdę spisuję się świetnie. No ale przejdźmy do trzeciego produktu :) 
Kolor rozświetlacza to piękny odcień złota(muszę jeszcze znaleźć odcień srebra:)). Dobrze się nabiera pędzlem, idealnie rozprowadza. Tworzy delikatnie świetlistą taflę. Nie jest przesadnie błyszczący, powiedziałabym że lekko perłowe wykończenie, co też jest jak najbardziej na plus, w końcu nie chodziło mi o to, abym świeciła się niczym kula dyskotekowa :) Produkt nadaję się nie tylko na rozświetlenie kości policzkowych, ale i też można użyć go przy makijażu oka do rozświetlenia mocniejszego makijażu. 
Wydajność jest zadziwiająca, rozświetlacza używam dość często, a ubytek jest minimalny :) Pigmentacja całej trójki jest bardzo dobra, plusem jest jeszcze to że nie zauważyłam u siebie oznak osypywania produktów :) 
Nie pamiętam ceny niestety, udało mi się upolować magiczne TRIO w Rossmannie, zdążyłam zauważyć tylko że dość często jest  brak paletki na sklepowych półkach.  
Jestem bardzo zadowolona z tej paletki. 3w1 to idealne rozwiązanie i świetne połączenie. Bronzer, róż i rozświetlacz w jednym, ostatnio bardzo polubiłam takie rozwiązania, które sprawiają że moja kosmetyczka już nie zabiera tyle miejsca w podróży :) 
Ostatnio na stronce Wibo przeczytałam, że od października ma wejść wersja kolorystyczna DARK tej oto paletki, na dzień dzisiejszy jest dostępna wersja Light. 



Znacie ? Macie ? :)


Contour Palette Wibo
Contour Palette Wibo
Contour Palette Wibo
Contour Palette Wibo
Contour Palette Wibo
Contour Palette Wibo

3 komentarze:

  1. Mam ten komplet tylko z firmy sleek i bardzo fajnie się u Mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń