126 Denko miesiąca - Lipiec

niedziela, 7 sierpnia 2016

Krótko, zwięźle i na temat, bo co by tu dużo pisać :)
Zapraszam na denko z lipca :)
Oj nazbierało się :)
Ale teraz mam akcje - wykańczania produktów, noż za dużo się tego już nazbierało, czasem mam wrażenie że pół miasta mogłabym obdarować kosmetykami.
No ale cóż - w końcu kobietą jestem :) (wiem - marna wymówka:))



Denko miesiąca - Lipiec
 No tak dużej i wesołej gromadki to ja dawno nie miałam :)


Denko miesiąca - Lipiec
Vernel - ulubiony płyn do płukania(milionowe opakowanie:))
Cif - najlepsze mleczko do czyszczenia jakie kiedykolwiek miałam, a zapach przepiękny <3
Cler - uniwersalny płyn do mycia Bez i Jaśmin - dziwny zapach, niby bzu, coś tam z kwiatów, no swoją rolę spełniał, ale zapach jakiś taki ni jaki :/
Denkmit - balsam do mycia naczyń, bardzo, ale to bardzo wydajny, koszt to 0,55 centów(kupuję w DM)


Denko miesiąca - Lipiec
Czystek - kolejne już opakowanie, normalnie moja ulubiona herbata do śniadania. Widzę efekty picia czystka, serdecznie go polecam :) 


Denko miesiąca - Lipiec
Balea Melone żel do mycia - no zapach przecudowny <3, kolejny wpisany na listę "mój ulubiony", oczywiście spełniał funkcję żelu w 100 %, do tego zapach, no genialny :D
Ziaja Intima kremowy płyn do higieny intymnej - no i cóż, kupiłam go jakiś czas temu, wydajny fakt, fajne opakowanie, pod prysznicem spisuję się dobrze przez pompkę, która jest dużym ułatwieniem, ale hm ... jednak zdecydowanie wolę Facelle z Rossmanna :) 
Balea Mango szampon do włosów - o kurdę !! No to przeszło moje oczekiwania, ogólnie nie wyobrażam sobie umyć włosy samym szamponem i rozczesać je bez problemu, nie używając odżywki, a tu takie zaskoczenie! :) Do tego zapach <3 Soczyste Mango :) Do każdego rodzaju włosów, bez sylikonów :)
Limitowana edycja - na szczęście udało mi się upolować jeszcze jedno opakowanie, jak ostatnio odwiedziłam rodziców :) 


Denko miesiąca - Lipiec
Isana chusteczki do demakijażu - bezalkoholowe chusteczki, przyznam szczerze kupione na szybko przed wyjazdem, ale bardzo miło mnie zaskoczyły. Bardzo dobrze zmywały makijaż, nie podrażniały oczu, delikatny zapach. Jeśli jeszcze będę gdzieś wyjeżdżała to na pewno zaopatrzę się w te chusteczki :)
Ziaja krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej - no cóż, kolejne opakowanie, zdecydowanie mój ulubieniec. O nim już kiedyś pisałam, więc odsyłam Kliknij Tutaj
Ziaja żel myjący liście manuka - bardzo fajny żel, to nie jest moje pierwsze zużycie produktu, opakowanie z pompką, bardzo dobrze spisuję się pod prysznicem, przeźroczyste, więc widzimy ile produktu się Nam zużywa. Bardzo delikatny zapach, nie podrażnia skóry. Naprawdę dobry produkt, godny polecenia :)
Perfecta wygładzający żel do mycia twarzy z mikrogranulkami - te granulki naprawdę są bardzo mikro, myślałam że będą fajnie peelingowały, ale no cóż. Żel taki sobie, szału na mnie nie zrobił, krzywdy w sumie też. No zmywał mój makijaż, ale czasem miałam wrażenie że skóra twarzy jest taka jakby "lepka" po nim. Raczej po niego nie sięgnę znów :)


Denko miesiąca - Lipiec
Jantar odżywka z wyciągiem z bursztynu - o tym produkcie też już pisałam, a więc odsyłam Kliknij Tutaj. Wiem że na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz. Naprawdę działa :)
Agafia aktywator wzrostu włosów - genialna odżywka, kolejne moje opakowanie. Szkoda że są w takiej małej pojemności, bo to zaledwie 100ml, ale warte swojej ceny :)


Denko miesiąca - Lipiec
Nivea Fresh Natural(kulka) - lubię produkty Nivea(prócz dwóch żeli do mycia twarzy, no ale cóż:)), jeśli chodzi o antyperspiranty to jak dotąd się nie zawiodłam. Produkt wystarczył na 1,5 miesiąca, przy takich upałach, gdzie prysznic potrafię brać 3 razy dziennie, a więc po prysznicu od razu też antyperspirant w użyciu :) Więc wydajność na plus, delikatny zapach. Jestem zadowolona :)
Isae Go Pure(spray) - kupiony na szybko. Wpadłam do Biedronki i po prostu wleciał mi do koszyka, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, delikatny zapach, bez alkoholu, nie barwił mi ubrań. Naprawdę fajny produkt :) A i cena niska :)


Denko miesiąca - Lipiec
Isana zmywacz do paznokci - nawet nie chcę liczyć które to już opakowanie najlepszego zmywacza jakiego miałam :)
Laura Conti odżywka do paznokci - no cóż, bardzo przypomina tą odżywkę 8w1 z Eveline, a zapach - okropieństwo, mogłam poczytać skład, wtedy nie kupowałabym :/ Serdecznie nie polecam.


Denko miesiąca - Lipiec
Summer Peach wosk z Yankee Candle - jestem maniaczką wosków, jednak latem, kiedy zapach kwiatów z balkonu towarzyszy mi od rana, woski odpalam sporadycznie. I tak jakoś w pewien lipcowy wieczór, swój koniec ujrzał ten oto zapaszek. Pisałam już o nim, a więc odsyłam Kliknij Tutaj. Wiem że na pewno kiedyś jeszcze zagości w mieszkaniu :)


Denko miesiąca - Lipiec
Denko miesiąca - Lipiec
Denko miesiąca - Lipiec
Lovely Magic Pen korektor nr 2 - kurczę no chyba zakup roku jeśli chodzi o korektor. Naprawdę bardzo fajny produkt, w 100 % wart swojej ceny. Miałam korektor w pisaku z Bell, ale był strasznie mało wydajny, a ten zaszokował mnie. Oj na pewno jeszcze wróci do mojej kosmetyczki. 


Denko miesiąca - Lipiec
Bic Miss Soleil - genialne maszynki ! To opakowanie kupiłam na promocji w Rossmannie za nie całe 10 zł, ostatnio wpadłam do Rossmanna patrzę i co - znów są na promocji za nie spełnia 10 zł, więc nawet się nie zastanawiałam :) No najlepsze maszynki jakie miałam do tej pory :)


I to by było na tyle :)
A no i oczywiście poszło kolejne opakowanie płatków kosmetycznych Carea - ale wiecie że je uwielbiam. Obecnie pod wypływem w sumie nie wiem czego, zakupiłam płatki z Lidla, i cóż, już wiem że to był błąd, ale o tym pewnie w kolejnym denku :)
A Wy - znacie coś ? :)

10 komentarzy:

  1. maszynki uwielbiam- to wiesz :D czekam na dostawę- kupuję przez koleżankę- kosmetyków Balea i tam ma być ten żel :D korektor lovely lubię bardzo ale ten różowy :P zmywacz z Isany najlepsiejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Lubimy dużo tych samych rzeczy :)

      Usuń
  2. Dużo Ci się tego nazbierało, arbuzowy żel z Balea miałam w zeszłym roku.. zapach pamiętam do tej pory, cudowny był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nazbierało :)
      A zapach żelu przecudowny <3

      Usuń
  3. Kilka produktów znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeli Balea arbuzowych miałam już kilka - jedne z moich ulubionych :)
    Zmywacz isany też miałam i balsam rosyjski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Balea są moimi ulubionymi żelami :)
      A zmywacza chyba nie miałam lepszego niż Isana :)

      Usuń
  5. znam niektore produkt :) a ten szampon mango mnie mega zachwycil chce go ! :) Uwielbiam takie duze denka :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym szamponie jestem dosłownie zakochana :D
      Super że zostajesz na dłużej :)

      Usuń
  6. żel myjący z Ziaji uwielbiam :) Zapraszam do komentowania i obserwowania: www.rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń