123 Wibo Neutral Eyeshadow Palette

sobota, 16 lipca 2016

Pogoda się totalnie "skiepściła", dzisiaj dzień w stylu "Nic mi się nie chce", ale postanowiłam coś tam naskrobać, może wyjdzie coś sensownego :)

Jakiś czas temu kiedy było słynne -40%(czy też 49 nigdy nie pamiętam) w moje ręce wpadła paletka cieni Wibo Neutral Eyeshadow Palette, zastanawiałam się wtedy też nad paletką Wibo Go Nude, ale wybór padł jednak na Neutral, a więc kilka słów o paletce i czy warto czy też nie :)


 Wibo Neutral Eyeshadow Palette



Kilka słów od producenta
"Paleta cieni do oczu w naturalnych kolorach ziemi. 15 kultowych odcieni dopasowanych do każdego typu urody. Począwszy od matowych jasnych kolorów, po rozświetlające w tej samej gamie kolorystycznej, aż po czernie, grafity czy brązy matowe, jak i rozświetlające. Idealnie sprawdzą się, zarówno przy naturalnym dziennym makijażu, jak i wieczorowym smoky eye. Ich wysoka jakość gwarantuje trwałość i doskonałe krycie."


No i w sumie producent idealnie opisuję to cudo, w małym tekturowym pudełeczku zamykanym na magnesik, z lusterkiem(właśnie duży plus za lusterko, które jest naprawdę spore:)), znajdujemy aż 15 pięknych odcieni, z których możemy wyczarować makijaż na każdą okazję, mocniejszy czy też słabszy w zależności od okoliczności. Cienie są dobrze napigmentowane, bez problemu się nakładają, co też najważniejsze nie zauważyłam, aby się osypywały czy rolowały po kilku godzinach "noszenia".
Ogólnie już na dzień dobry wiedziałam że pokocham tą paletkę, powód jest dobrze znany osobom które choć troszkę mnie znają, a to dlatego że to cudo posiada brązy(wszelkie odcienie) które ja po prostu uwielbiam i w których czuję się najlepiej(jeśli chodzi o makijaż oka).
Wszystkie kolory mają swoją nazwę co jest fajnym pomysłem, cienie ze Sleek'a też mają swoje nazwy, jednak są one na folii ochronnej, a te tutaj znajdują się bezpośrednio pod cieniem.
Próbowałam już i matowych i rozświetlających przy różnych makijażach i z obu jestem zadowolona, a i w połączeniu wyglądają bardzo dobrze, konsystencja cieni lekko kremowa. 
Ostatnio przy wyjazdach na wakacje zabieram tylko tą paletkę bo wiem że wyczaruję nią makijaż na każdą okazję, dzięki czemu zwolniłam sobie miejsce w kosmetyczce gdzie zawsze lądowało sporo "pojedynczych" cieni. 

Pokrótce jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Nie dość że zwolnił mi miejsce w kosmetyczce, to nie mam obawy bo wiem że za pomocą cieni wyczaruję makijaż, który będzie odpowiedni na każdą sytuację. Cena regularna to coś koło 26 zł bodajże, ja wtedy kupowałam ją na tej Rossmannowskiej promocji jednak sądzę że i w cenie regularnej skusiłabym się na nią :)


Znacie ? :)




Wibo Neutral Eyeshadow Palette
Wibo Neutral Eyeshadow Palette
Wibo Neutral Eyeshadow Palette
Wibo Neutral Eyeshadow Palette
Wibo Neutral Eyeshadow Palette
Wibo Neutral Eyeshadow Palette

5 komentarzy:

  1. śliczne kolorki ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh a ja nie kupuję już palet a pojedyncze cienie... bo nie zużywam... :/ marnują się :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam dużo o ograniczeniu miejsca w kosmetyczce dość sporo podróżujemy ostatnio i stwierdziłam że za dużo biorę właśnie cieni pojedynczych, tak więc zdecydowałam się na paletkę, jestem z niej bardzo zadowolona, ale i też nie byłabym sobą gdybym odpuściła sobie zakup cieni :) Jednak ostatnio staram się bardzo ograniczać i chcę najpierw zużyć to co mam w toaletce, a trochę się tego nazbierało :)

      Usuń
  3. Słyszałam o niej i to całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń