122 Denko miesiąca - Czerwiec

środa, 6 lipca 2016

Będąc na wakacjach ciężko jest się zebrać i napisać coś :) 
Ale wzięłam się i postanowiłam sklecić kilka słów na dzisiaj i tak oto zapraszam na szybkie denko z czerwca :)



Denko miesiąca - Czerwiec
Wesoła gromadka :)




Denko miesiąca - Czerwiec
Green Tea Lipton - zielona herbata z cytryną i melisą :) Bardzo lubię zielone herbaty, zwykłe bez dodatków, jak i z dodatkami :) Ta jest naprawdę dobra :)
Czystek Herbarium - ten kupuję w Biedronce, 20 torebek, ale zamówiłam sobie Czystek jako liście do zaparzania :) Nasłuchałam się że smakuje bardzo źle, ale nie wiem skąd ta opinia, mi smakuję, taka lekka prawie że ziołowa herbatka :) 



Denko miesiąca - Czerwiec
Kolejne już(nawet nie chce liczyć które) opakowanie płynu do płukania Softlan :)



Denko miesiąca - Czerwiec
Balea mydło do rąk Frozen Breeze (mroźny wiatr całkiem nie zła nazwa:)) - mam jeszcze taki żel pod prysznic, mydełko spisało się bardzo dobrze, przepięknie pachnie i jak zwykle spełnia moje wymagania co do tego typu produktów :)
Balea żel pod prysznic Wanilia i Kokos - zapach to strzał w dziesiątkę, ogólnie nie przepadam za zapachami waniliowymi bo są dla mnie strasznie mdłe, ale ten w połączeniu z kokosem jest przecudny :) Kolejny raz Balea mnie nie zawiodła :)



Denko miesiąca - Czerwiec
Suchy szampon z Aussie - o tym pisałam już jakiś czas temu           -Kliknij Tutaj 
Nie wiem czy do niego wrócę, nie powalił mnie na kolana, Batiste pobiło go o głowę :) 



Denko miesiąca - Czerwiec
Produkty do ciała :)



Denko miesiąca - Czerwiec
Denko miesiąca - Czerwiec
Maseczka Dziegciowa z Agafii - świetny produkt, bardzo dobrze oczyszcza twarz, nadaję gładkości i miękkości mojej skórze, jedyny minus to zapach, no ale jak to moja siostra mawia 
"Co śmierdzi to zazwyczaj działa" i tak jest w przypadku tej maseczki :) 



Denko miesiąca - Czerwiec
Denko miesiąca - Czerwiec
Denko miesiąca - Czerwiec
Kremowe mleczko z Eveline - konsystencja balsamu do ciała, genialne opakowanie z pompeczką, piękny oliwkowy zapach, a to jak nawilżało moje ciało to dopiero odkrycie :) Stosowałam je codziennie jeden lub czasem i zdarzyło się dwa razy dziennie, moje nogi przestały być przesuszoną skorupą, skóra stała się mięciutka, oj jak tylko pokończę moje mazidła które mi zostały na pewno wrócę do tego :) 



Denko miesiąca - Czerwiec
Denko miesiąca - Czerwiec
Fluss Wohl balsam do stóp(Rossmann) - dobrze się wchłaniał, nawilżenie faktycznie delikatne, ja szukam czegoś mocniej nawilżającego jeśli chodzi o stopy, szczególnie latem, zapach mentolowy taki odświeżający, ogólnie taki średniak :) 


Na zdjęciu możecie też zobaczyć sól do kąpieli Isana(Rossmann) o której pisałam całkiem niedawno - Kliknij Tutaj



Denko miesiąca - Czerwiec
Denko miesiąca - Czerwiec
Bell Illumi fluid rozświetlająco - korygujący - bardzo ale to bardzo delikatny fluid, delikatnie rozświetla i kryje też delikatnie, u mnie spisywał się bardziej jako korektor :) 



Denko miesiąca - Czerwiec
Ten kto wymyślił wosk do brwi powinien dostać Nobla(bynajmniej ode mnie :D ) - mam strasznie jasne brwi, robię więc hennę, ale wiadomo że henna się zmywa i zanim pójdę do kosmetyczki lub zanim siostra mi zrobi to muszę się jakoś ratować :) Będąc w Biedronce w szafie Bell moim oczom ukazał się właśnie wosk do brwi, cena idealna jak na taki produkt bo niespełna 10 zł, wosk jest w wysuwanej, miękkiej kredce, są 3 odcienie więc każda z Nas może sobie dopasować do siebie(ja mam odcień 2 dla szatynek), naprawdę jest to dla mnie genialny produkt i w końcu mogę sobie sama "przedłużać" kolor brwi bez obawy że zrobię coś nie tak, wosk zmyję bez problemów, a jednak z henną jest trudniej :) 



I to by było na tyle :)
Znacie jakiś produkt z mojej wesołej gromadki ? :)


12 komentarzy:

  1. Miałam i baardzo sobie chwaliłam ten podkład z Bell :) W ogóle ich podkłady są zazwyczaj dobre :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ja też podkłady z Bell bardzo lubię szczególnie Perfect Skin :)
      Dziękuję za obserwację - odwdzięczam się :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Udało się sporo zużyć w czerwcu :)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować ten żel z Balea :D a właśnie spisuję zamówienie... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy zapach, obawiałam się tej wanilii ale kokos wyczuwalny :)

      Usuń
  4. Chyba skuszę się na tą maseczkę do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna maseczka i bardzo wydajna :) Zapach na początku mnie odstraszał, ale działa to najważniejsze, a i do zapachu jakoś przywykłam :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię tę herbatę Liptona :) Zaciekawiłaś mnie podkładem Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie piramidki z Liptona bardzo lubię, a zieloną herbatę szczególnie :) Podkład z Bell spisuje się bardzo dobrze, mój ulubiony to Perfect Skin :)

      Usuń
  6. Uwielbiam produkty z Balea :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie produkty Balea za ich cudowne zapachy <3
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń