121 Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec

sobota, 2 lipca 2016

Witam, witam :)
Aktualnie przebywam w domu rodzinnym i spędzam te moje kilka dni z siostrą <3, więc i jakoś przy komputerze za bardzo nie chce się siedzieć, ale co by nie było, zapraszam Was na krótką relację z tego co się działo w czerwcu :)
Udanych wakacji jeśli ktoś je zaczyna, bądź zaczął już tak jak ja :)




Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Ulubieńcy ostatnich miesięcy :) Na pewno pojawi się osobny post z moimi ulubieńcami :)



Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Wygrane kufle w promocji Żywca :) Każdy inny, ale o to Nam chodziło żeby zgarnąć po jednym z 6 do wyboru :)


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Komplet pościeli z Lidla :) Musieliśmy się przespacerować do drugiego Lidla, bo w tym koło Naszego mieszkania wykupili w 5 minut :) 


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Grad !! To była masakra, myślałam że okna powybija, po kilku minutach tego koszmaru niebo się przejaśniło i wyszło słońce, ale czegoś takiego to ja dawno nie widziałam :/ 


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Nie że lato, nie że wakacje itd. polubiłam ćwiczenia w domu, ćwiczę z książki, z płytki czy też puszczam sobie filmiki na YouTube, ale po aktywności gdzie zmęczę się niemiłosiernie czuję się jak nowo narodzona :)


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
 Relaks - truskawki, książka - no czego chcieć więcej :)


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
W podróży trafił mi się zimny Tymbark Cytroneta o smaku Rabarbarowym - idealny na te upały, ale musi być schłodzony :)


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
A to już pierwsza atrakcja na Naszych wakacjach(nie no wcześniej był zamek w Malborku:)), spływ statkiem kanałem elbląskim :) Super było, gdyby nie końskie muchy w połowie, które pogryzły mi nogi :) Ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni ;) 


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Hotel Przystań Hotel & SPA(Olsztyn)- tam gościliśmy przez 3 dni, herbatka na pomoście z widokiem na jezioro z rana ma moc :)


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Był i relaks w basenie :)


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Same pyszności Nam serwowano - Creme Brulee podbił moje kubki smakowe :)


Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Wybraliśmy się trochę zwiedzić Olsztyn(bardzo ładne miasto, tylko strasznie długo na światłach się stoi:)), wstąpiliśmy do House Cafe na pyszną kawę mrożoną, Ja wzięłam o smaku Nutelli, a Marcin Bakaliową, po dwóch łykach musiałam się z nim zamienić bo moja była tak słodka że nie mogłam jej wypić, jednak Mąż z radością się zamienił, bo za to jego była tylko lekko słodkawa :)

Miesiąc w zdjeciach - Czerwiec
Tym oto pięknym zachodem słońca(który uchwycił mój Mąż) żegnam się z Wami w czerwcu :) Ja relaksuję się u rodziców - tego mi było trzeba :)

Do zobaczenia w lipcu :) 

5 komentarzy:

  1. Wow grad robi wrażenie! U nas w Krakowie to bez przerwy słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grad był przerażający, cała akcja trwała jakieś 5 min, ale zasypało Nam cały balkon :) A teraz też słońce grzeje jak w Afryce :)

      Usuń
  2. Widzę, że w Polsce nie tylko słonecznie macie :)
    Na moim blogu recenzja podkładu Marc Jacobs, zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście anomalie pogodowe w tym roku szokują... u mojej mamy burza kompletnie zrujnowaka jej osiedle..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ten grad straciłam kwiatki - bratki - które nie udało mi się schować, przyszło wszystko tak nagle, trwało z 5 min, a szkód narobiło strasznych :/ My się tylko cieszyliśmy że samochód który stał pod blokiem na parkingu nie ucierpiał, bo u niektórych to samochody porysowane, karoseria jak i szyby - więc kolejny wydatek by był, ale jakoś Nas oszczędziło :)

      Usuń