120 ISANA - sól do kąpieli - Zioła Alpejskie

wtorek, 14 czerwca 2016

Długie relaksujące kąpiele, w wannie pełnej piany i jeszcze z "efektem" kolorowej wody, to jest moc. Jednak ja preferuję szybkie prysznice, ale nie powiem od czasu do czasu i kąpiel się zdarzy :) Częściej zaś robię "domowe SPA" moim stopom, szczególnie teraz latem, kiedy to są odkryte w sandałkach czy klapeczkach :) Nalewam wtedy ciepłej wody do miski, wsypuje sole do kąpieli i relaksuje moje stopy. I tak oto chciałabym Wam dzisiaj pokrótce opowiedzieć o solach do kąpieli ISANA z Rossmanna (mam wrażenie że część z Was dobrze je zna:))

SANA - sól do kąpieli


Wybór tym razem padł na wersję zapachową ZIOŁA ALPEJSKIE (kiedyś miałam zapach mandarynki i byłam zachwycona). Zapach kryształków tym razem jest dość ziołowy, no tak bo czy można się spodziewać czegoś innego po nazwie ? Ale to nie jest jakiś odrażający, odpychający czy też duszący zapach. Wyczuwam tu też woń limonki, cytryny takie pomieszanie ziół z kwaskowością, ciekawy zapach, osobiście bardzo mi odpowiada :) Dodatkowym plusem tego zapachu jest to że bardzo fajnie sól działa na osoby które mają problemy z zatokami, woń kryształków soli daję ulgę i pozwala wziąć "głęboki oddech" :) Niczym aromaterapia :)
Kryształki mają kolor zielonkawy, taki limonkowy, dzięki czemu woda nabiera bardzo ładnego koloru. Są dość "grube", ale bardzo dobrze rozpuszczają się w wodzie. Opakowanie 80 gram pozwala mi na 2 no góra 3 użycia do "kąpieli stóp", nie wiem jakby to wyglądało przy kąpieli w wannie, ale wydaje mi się że też coś koło 2 użyć :) Cena za takie opakowanie to niespełna 3 zł(ogólnie różnie kupuję zdarza się promocją że i wyhaczę sól za 2 zł, za 2,50 zł, no nigdy 3 zł nie przekroczyłam:)) Oferta zapachowa soli ISANA jest dość bogata i czasem pojawiają się "nowości" które fajnie przetestować. Kryształki nie podrażniają, nie działają w żaden sposób "wysuszająco", moje stopy naprawdę lubią taką formę relaksu :)
Kąpiel stóp jaką funduję sobie z kryształkami działa relaksująco i odprężająco. 

Znacie sole z ISANA ? :)




SANA - sól do kąpieli



13 komentarzy:

  1. Taka aromatoterapia od czasu do czasu by mi się przydała :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :* Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę takie sole kupować w większych opakowaniach, ciekawe czy taką można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tych nie widziałam w większym opakowaniu, ale fajnie by było jakby właśnie wprowadzili w większych rozmiarach :)
      Jeśli chodzi o sole w opakowaniu to ostatnio kupiłam w Biedronce w takim "słoiczku" zobaczymy jak się spiszą :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o solach z isany, ale wygląda fajnie :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :) + obserwuje
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przyłączam się do obserwacji Twojego bloga :)

      Usuń
  5. Świetne są te sole z Isany, miałam kiedyś ale jakiś inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej miałam Mandarynka i maślanka oraz coś z trawą cytrynową bodajże :)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować :) też moczę stopy w solach :D isanowskie kiedyś kiedyś próbowałam, ale na pewno nie ten wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam soli z Isany, muszę kiedyś zakupić jak tylko skończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wieczoru :)


    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń