118 Miesiąc w zdjęciach - Maj

środa, 1 czerwca 2016

Maj to piękny i magiczny miesiąc dla mnie :) W maju poznałam mojego Męża, w maju też mi się oświadczył i w maju powiedzieliśmy sobie sakramentalne Tak :)  Jakoś się tak dzieję że maj to dla mnie bardzo dobry miesiąc :) 
Zapraszam Was więc do relacji z minionego już magicznego miesiąca :)





Miesiąc w zdjęciach - Maj
Na majówkę przyjechaliśmy do moich rodziców, pijąc kawę w kuchni byłyśmy z mamą obserwatorkami jak piękna ruda wiewiórka biega sobie po trawniku :) Ta sama "koleżanka" wyjada Nam też orzechy z garażu :)



Miesiąc w zdjęciach - Maj
 Piękne dzieło mojej siostry :) 


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Majówka się skończyła i czas było wracać do domu, zatrzymaliśmy się na jednej stacji celem kupienia kawki i moim oczom ukazał się Minionek ;)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Odwiedziliśmy też tzw. Quest Room w Gliwicach, pokój o nazwie Piła, niestety nie udało Nam się wydostać na czas, zabrakło Nam w sumie jakiś 5 min :) Ale pokój ciekawie zrobiony, warto się wybrać :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
 Wjeżdżając do Przemyśla zostaliśmy przywitani przez tęczę :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
 Mój nowy nabytek - kubki słoiczki, prawie codziennie w użytku :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Naszła Nas ochota na rabarbar i tak oto powstało ciacho z rabarbarem i kruszonką - pyszota :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Przepyszne lody sorbetowe z Biedronki, zakupiłam smak mango i marakuja, ale widziałam jeszcze malinowe i jagodowe :) Lody dodaję do smoothie - jest moc smaku :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Lato, lato - sandałki poszły w ruch, odkryte stopy, trzeba było je odpowiednio przygotować :) 
O kremie Green Pharmacy możecie przeczytać - Kliknij Tutaj


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Zawitał też bez do domu :) Przepięknie pachniało, szkoda tylko że długo się nie utrzymuje :(


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Zawsze kiedy Cotton Balls pojawiały się w Biedronce, albo się spóźniłam i wykupili już wszystkie, albo były takie kolory, że stwierdzałam to nie to, będąc na zakupach w większej Biedronce, bo ta którą mam koło domu jest taka tyci - tyci, wpadły mi w oko te które tak chciałam, tym oto sposobem w domu zawitały piękne biało-groszkowo-szare Cotton Balls o nazwie Spring Garden, pięknie wyglądają w sypialni <3 


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Przecudowny wosk z Yankee - Summer Peach - możecie o Nim przeczytać - Kliknij Tutaj


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Udało mi się dostać do testów mlecznego deseru Monte Balance dzięki TRND(to już któraś moja akcja z tą platformą), testujemy więc, degustujemy i smakujemy :) 


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Wybraliśmy się na bal :D 
Bawiliśmy się świetnie, wytańczyliśmy się, buty wytrzymały, obcasy nie połamane - świetna zabawa :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się że udało mi się dostać do projektu i współpracy Street.com z Somersby, tak oto Lord Somersby zaopatrzył mnie na kolejny długi weekend w maju, tuż przed Bożym Ciałem(i dniem Mamy w jednym) zapukał kurier z przesyłką :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Mój Mąż ma wiele pomysłów i niespodzianek dla Mnie, tak oto z okazji Naszej pierwszej rocznicy ślubu postanowił zrobić mi prezent w postaci lotu szybowcem, bałam się przeogromnie, bo sam lot samolotem jest dla mnie ciężkim przeżyciem, a co dopiero miałam myśleć kiedy się dowiedziałam że będę latać szybowcem, ale powiem jedno: BYŁO NIESAMOWICIE !! 
Widoki przecudowne <3 
Mówi się że pierwsza rocznica jest papierowa - dla mnie była odlotowa :)


Miesiąc w zdjęciach - Maj
Minął rok :) 
Czy coś się zmieniło ?
Tak moje nazwisko ;) A tak na poważnie, w przeciągu tego roku wiele się wydarzyło, ale te rzeczy wydarzyłby się i zapewne gdybym nie była żoną, jednak cieszę się że mam takiego mężczyznę przy sobie, wiem że możemy oboje na sobie polegać, wspieramy się i dobrze Nam ze sobą :) I oby to wszystko trwało jak najdłużej :)



I tym miłym akcentem zakończył się Maj :)
Zaczynamy czerwiec :)


 

3 komentarze:

  1. Lubię takie posty :) polowałam na te kubki słoiczki ale w sklepie zastałam pustki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie w mieście też nie mogłam ich nigdzie znaleźć, dopiero jak pojechałam do rodziców okazało się że moja znajoma je sprzedaję :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie ślubne ;) W pokoju Piła nigdy nie byłam,w zeszłym roku jedynie w ,,Horror room" i to do tej pory jedyny pokój z którego udało mi się wyjść haha :D

    OdpowiedzUsuń