117 Puder matujący - HypoAllergenic Bell

piątek, 27 maja 2016

Jakiś czas temu mój puder ujrzał swój koniec, a małym bonusem był to, że tuż przed samym końcem wypadł mi jeszcze niefortunnie z rąk, resztki pokruszyły się więc stwierdziłam, że w sumie nie ma co ratować, wybrałam się do Rossmanna po puder na JUŻ i wybór padł na:

HypoAllergenic puder matujący Bell

Puder matujący - HypoAllergenic Bell


No cóż by tu wiele pisać, jestem naprawdę z niego zadowolona. Znam serię HypoAllergenic z Bell, mam tusz, konturówki do oczu czy linery i jestem ze wszystkiego zadowolona, przyznam że dobrze spisuje się ta seria Bell, więc nie miałam oporów i zawahania przed zakupem pudru. I nie pomyliłam się :)
Puder bardzo ładnie matuje moją twarz, efekt zmatowienia utrzymuje się tak plus minus do 6 godzin, wygląda bardzo naturalnie, jest też uczucie "aksamitności" twarzy, niestety mam jakieś dziwne nawyki dotykania rękoma twarzy no i cóż sama sobie ten puder ścieram, jeśli nie masz tego nawyku dotykania rękoma twarzy, sądzę że puder utrzyma się dłużej ;)
Nie zapycha i nie wysusza skóry, co najważniejsze nie osypuje się. Jest "lekki", niewyczuwalny na twarzy. Dobrze "dogaduje" się z podkładem, nie roluje się i nie tworzy sztucznego efektu. Ja dla siebie wybrałam numer 3, mam dość jasną karnację i nie chciałam uzyskać efektu maski, odcień idealnie do mnie pasuje :) Ogólnie są bodajże 4 odcienie do wyboru, więc sądzę że każda z Nas znajdzie odpowiedni dla siebie :)
Nie uczulił mnie, nie podrażnił, nie mam dodatkowych niedoskonałości, nie pozapychał - duży plus.
Bardzo fajne jest to że opakowanie posiada lusterko więc spokojnie puder możemy sobie włożyć do torebki jeśli chcemy w ciągu dnia "przypudrować" nosek, dołączony jest też puszek do nakładania, jednak ja sama wolę pędzel :) 
Cena to około 20 zł za 9 gram produktu, a jeśli chodzi o wydajność to używam go już około 2 miesięcy i zużycie jest niewielkie, to chyba nie będzie moje ostatnie opakowanie.





Puder matujący - HypoAllergenic Bell
Puder matujący - HypoAllergenic Bell

Puder matujący - HypoAllergenic Bell
Puder matujący - HypoAllergenic Bell
Puder matujący - HypoAllergenic Bell
Puder matujący - HypoAllergenic Bell
Puder matujący - HypoAllergenic Bell
Puder matujący - HypoAllergenic Bell

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz