115 Golden Rose - paletka Nude Pink

niedziela, 22 maja 2016

Bez zbędnych wstępów i wielkich rozwodów na początku:) Chcę Wam napisać kilka słów na temat jednej z moich ulubionych paletek cieni, a mianowicie Golden Rose Nude Pink 106. Już dawno chciałam o niej napisać kilka zdań, jednak co chwilę wypadało coś innego i jakoś tak wyszło, a zabawę z paletką zaczęłam jakoś w październiku, tak więc kilka wykonanych makijaży mam już za sobą i cóż jestem zachwycona <3 

                     Golden Rose - paletka Nude Pink
W zestawie 5 cieni jakie znajdziemy w tej paletce zdecydowanie przeważają delikatne, neutralne kolory, fajne jest to że możemy za pomocą tych kolorów stworzyć delikatny makijaż oka, jak i mocniejszą wieczorową wersję, bo dla chcącego nic trudnego :)

Cienie są dobrze napigmentowane, nie osypują się i nie rolują w załamaniu powieki. Nie są to typowo matowe cienie, mają lekki "poblask", ale też nie aż tak mocny jakby się mogło wydawać. Bardzo lubię wykorzystywać kolor ciemnej czekoladki w makijażu - świetnie nadaje wyrazistości oka :) Muszę też przyznać że ciekawym kolorkiem jest ten koral, na początku nie wiedziałam jak się do niego zabrać, ale bardzo fajnie nadaję się on do "ocieplenia" oka :) Cienie bardzo dobrze się rozcierają, będą idealne dla osób które dopiero co zaczynają swoją przygodę z makijażem. Ja mam dość tłuste powieki, ale muszę przyznać że cienie bez bazy utrzymują się dość długo, a kiedy nałożę bazę wytrzymują cały dzień bez osypywania się i rolowania. Wydają się całkiem wydajne, paletkę mam od października jest dość często w użyciu, a patrząc na nią dzisiaj naprawdę widać nie wielkie ślady użytkowania :)
Jestem zachwycona zakupem tej paletki, pamiętam że nabyłam ją z małym rabatem wyciętym z gazety bodajże Avanti, jednak jej cena to coś plus, minus 20 zł, tak więc nie jest to duży wydatek, a paletka robi dobrą robotę :) Dołączony jest dwustronny pędzelek  jednak osobiście z niego nie korzystam, jakiś taki mało poręczny :) 



Znacie ?



Golden Rose - paletka Nude Pink
Golden Rose - paletka Nude Pink
Golden Rose - paletka Nude Pink
Golden Rose - paletka Nude Pink
Golden Rose - paletka Nude Pink
Golden Rose - paletka Nude Pink
Golden Rose - paletka Nude Pink

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda, za sprawą tych kolorków można wyczarować piękne makijaże :)

      Usuń