114 Summer Peach - wosk Yankee

sobota, 14 maja 2016

Do Lata, do lata, do lata, piechotą będę szła NaNaNa... :D
Robi się co raz cieplej, słońce dłużej Nam świeci, dni są dłuższe ... cudnie :) 
Jeszcze trochę i w końcu doczekam się "świeżych", soczystych owoców sezonowych :) Jakiś czas temu kupiłam nowy wosk Yankee, a mianowicie Summer Peach - letnia brzoskwinka. Już w sklepie zapach mnie powalił, więc długo się nie wahałam. 

 Summer Peach - wosk Yankee



Kilka słów od producenta
"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii"


OoooooOOOooo Mamo :D
Co za prze cudowny zapach, normalnie rozpływam się :) Bardzo, ale to bardzo owocowy zapach i na to właśnie liczyłam.  Czuję słodycz brzoskwiń, łatwo możecie sobie to wyobrazić bo zapewne zimą kupujecie brzoskwinie w puszce, one też przepięknie pachną, tym słodkim syropem w którym są zanurzone :) Zapach jest słodki, jednak nie przesłodzony czy mdły, w opisie przeczytamy że są tam nuty piżma czy wanilii, jednak ja ich w ogóle nie czuję gdyż brzoskwinia totalnie wszystko zdominowała :) Jest bardzo intensywny i długo utrzymuje się w pomieszczeniu rozchodząc się na inne pokoje :) Bardzo lubię te woski, które są na tyle mocne że rozchodzą się po całym mieszkaniu, a nie tylko kumulują się w jednym pomieszczeniu :) 
Wiem że na pewno kupię sobie jeszcze ten wosk co by zachomikować sobie i w jesienne czy zimowe popołudnie odpalić sobie taką słodką brzoskwinkę i przenieść się w słoneczne brzoskwiniowe miejsce :) 

Znacie ten wosk ? :) 



 Summer Peach - wosk Yankee

 Summer Peach - wosk Yankee

5 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale jest na mojej liście wosków, które chcę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wydaje mi się, że też Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie zapachy więc jestem ciekawa jak pachnie <3
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz.:) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go nigdy. Szczerze mówiąc to woski znam już od dawna, ale nigdy nie wypróbowałam żadnego owocowego zapachu, chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o owocowe to ten śmiało polecam :)

      Usuń