111 Denko miesiąca - kwiecień

czwartek, 5 maja 2016

Kwiecień to nie był miesiąc wielkich zużyć produktów, ale coś tam zawsze się nazbierało.
Tak więc zapraszam :)



Denko miesiąca - kwiecień

Wesoła gromadka :)




Denko miesiąca - kwiecień


Ciało - pielęgnacja :)



Denko miesiąca - kwiecień


Szarlotkowe masło do ciała z Farmona - możecie o Nim przeczytać Kliknij Tutaj, spisało się świetnie, zapach obłędny, fajnie nawilżało, skóra się nie lepiła, nie kleiła - bardzo fajny produkt.



Denko miesiąca - kwiecień
Dwufazowy balsam z Avon Winterberry & Shea - wykończyłam go w końcu, strasznie długo się z Nim męczyłam, przepięknie pachnie to fakt, ale nawilża na jakieś 5 min, a szkoda - jedyny plus za świecące drobinki które bardzo fajnie prezentują się na opalonej skórze :)

Możecie o Nim przeczytać Kliknij Tutaj



Denko miesiąca - kwiecień


Antyperspirant Ziaja - ochrona przeciwbakteryjna - dostałam go kiedyś od znajomej która to też dostała go jako dodatek do zakupów, cóż powiem, dobry antyperspirant, lekki zapach, działał tak jak powinien działać taki produkt :) Pewnie w przyszłości skuszę się na niego :)



Denko miesiąca - kwiecień


Denko miesiąca - kwiecień


Balea Cool Blossom żel pod prysznic zapach: kwiat nerol i kwiat pomarańczy - dość ciekawy zapach, lekki kwiatowo - owocowy :) Produkt w 100 % spełnia to czego oczekuję od żelu pod prysznic, jestem na tak, ale to już chyba wiecie jeśli chodzi o mój stosunek do żeli z Balea :)



Denko miesiąca - kwiecień
Denko miesiąca - kwiecień


Szampon Joanna z ogórkiem i aloesem - na temat tego produkt za wiele się wypowiedzieć na mogę, głównym użytkownikiem był mój Mąż i stwierdził "no szampon jak szampon", ja osobiście użyłam go dwa razy, ładnie pachniał dobrze się pienił, ale bez użycia jakiejkolwiek odżywki strasznie plątał mi włosy :(



Denko miesiąca - kwiecień
Denko miesiąca - kwiecień


Aussie odżywka do włosów(próbka 75ml) - mam jeszcze kilka takich małych odżywek, te akurat dostałam od siostry, podoba mi się strasznie zapach produktów z Aussie, taka guma balonowa :) Korzystam z tych odżywek kiedy gdzieś jedziemy z Mężem, małe opakowania nie zajmują dużo miejsca, a na weekendowy wypad spisują się w sam raz :) Włosy bardzo dobrze się rozczesują po niej, nie są splątane i ten zapach :) Fajny produkt, testowałam kiedyś inne wersje, w sumie jestem tak 50 na 50 jeśli chodzi o produkty z Aussie, nie wiem czy kupiłabym pełnowymiarowe kosmetyki :)



Denko miesiąca - kwiecień


Herbal Essences szampon i odżywka seria nawilżająca o zapachu kokosa - bardzo lubię te szampony z Herbal Essences szkoda że w Polsce nie mogę ich nigdzie spotkać :/ Kupuję je w Niemczech kiedy odwiedzam rodziców, bardzo fajnie spisywały się oba produkty, bardzo wydajne miałam je jakoś 2 miesiące, niewielka ilość szamponu wystarczyła, aby cała głowa się "zapieniła", dobrze oczyszcza i nawilża włosy, odżywka sprawia że nie są oklapnięte, a rozczesywanie to sama przyjemność :)



Denko miesiąca - kwiecień
Denko miesiąca - kwiecień


Kosmetyki do makijażu :)


Odżywka do rzęs i brwi Bell HypoAllergenic - przeźroczysta odżywka, bezzapachowa, lubię używać jej przed nałożeniem tuszu, fajnie podnosi rzęsy i sprawia że wizualnie jest ich jakby więcej :) Aktualnie zakupiłam sobie odżywkę z Essences, ale ta też spisywała się dobrze :)




Denko miesiąca - kwiecień
Zapachy domu :)


Podgrzewacze Aril Mountain Wild Berries - przepiękny zapach który zaskoczył mnie swoją mocą :) Myślałam że będą pachniały tylko w opakowaniu, a tu takie zaskoczenie, bardzo wyczuwalne nawet przy paleniu ich(często przy innych "tańszych" podgrzewaczach zapach się ulatniał). Jestem miło zaskoczona i jeśli znajdę je jeszcze w Biedronce na pewno się skuszę :)

Spiced Orange Yankee - o tym zapachu możecie przeczytać Kliknij Tutaj.

Jestem jak najbardziej na tak !! :)

Sweet Strawberry Yankee - o Nim też już pisałam KliknijTutaj. W oczekiwaniu na świeże truskawki jest dobrym "czaso- umilaczem" :)



Denko miesiąca - kwiecień
Coś dla duszy :)

Herbata Saga owocowa o smaku śliwki - aromatyczna herbatka owocowa, smak, chociaż bardziej zapach śliwki wyczuwalny. Lubię owocowe herbatki, skuszę się jeszcze kiedyś na nią :)

Loyd Miód Manuka z miętą i kwiatem pomarańczy - bardzo ciekawy smak herbaty miętowej z miodem i delikatnym aromatem pomarańczy, herbatka zakupiona w Biedronce pod wpływem chwili, ale wiem że jeśli mi się uda na pewno ją jeszcze zakupie :)


Denko miesiąca - kwiecień
Ulubieńcy ulubieńców czyli najlepszy zmywacz do paznokci  Isana z Rossmanna i najlepsze płatki kosmetyczne Carea z Biedronki :)

I to już koniec :)

Nie wielka ilość :)


Znacie ? :)


3 komentarze:

  1. ładnie ci poszło w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie teraz nie wyobrażam zmywać paznokcie zwykłym zmywaczem. Pokochałam zmywacz z gąbką w środku marki Delia. Polecam wypróbować, niesamowita wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam jeszcze dwa w zapasie z Isana, ale miałam kiedyś zmywacz z gąbką z Donegala i też byłam bardzo zadowolona z niego, fakt zmywacze z gąbką w środku to mega wygoda :D

      Usuń