110 Kwiecień w zdjęciach - Mix

niedziela, 1 maja 2016

Kwiecień plecień :) 
Początek miesiąca zaskoczył wysoką temperaturą, ale był i wielki grad i deszcz i znów słońce, sporo się działo, ale zapraszam do oglądania, bo co tu dużo pisać :)





Kwiecień w zdjęciach
Początek kwietnia i prawie 30 stopni :)




Kwiecień w zdjęciach
Kwiecień w zdjęciach
Późno - popołudniowy relaks na balkonie :)



Kwiecień w zdjęciach
Kwiecień w zdjęciach
W Brico zakupiłam dwie sówki - białą i szarą, do tego doniczka i bukszpan idealnie się prezentuję :)



Kosmetyki Bell
HypoAllergenic puder z Bell - już niebawem recenzja na jego temat :)



Kwiecień w zdjęciach
Makaron ryżowy z krewetkami :) 
Krewetki uwielbiam, ale makaron ryżowy to jednak nie będzie mój ulubieniec :)



Kwiecień w zdjęciach
Odkrywamy nowe zakątki w okolicy :) 



Kwiecień w zdjęciach
Iście wiosenne kolorki :)



Kwiecień w zdjęciach
Bratki i stokrotki pięknie wyglądają na balkonie :)



Kwiecień w zdjęciach
Moja siostra tak bardzo mnie zaskoczyła <3
Razem z rodzicami wysłała mi paczkę na urodziny, ogromne zaskoczenie i wzruszenie :)



Tak właśnie zakończyłam dzień urodzin :)
Red Label z Colą w towarzystwie Męża i epoka lodowcowa w tle :) 


Kwiecień w zdjęciach
W paczce była książką Gotuj Sprytnie Jak Jamie :)
120 przepisów - jestem w kulinarnym niebie :D
Pierwszym wykonanym daniem był brokuł i kalafior zapiekany z serem - pyszności :D


Kwiecień w zdjęciach
Prezent od Męża <3
Przeczytałam tę książkę będąc w technikum, jakiś czas temu przypomniałam sobie o niej, jednak nigdzie nie mogłam jej kupić :(
Jakież było moje zdziwienie kiedy Marcin podarował mi ją w prezencie :*


Kwiecień w zdjęciach
Paletka do konturowania z Wibo i korektor z Lovely - będzie recenzja :)


Kwiecień w zdjęciach
Z okazji bez okazji :)


Kwiecień w zdjęciach
W kwietniu zwiedziliśmy Wieliczkę :)
Padło na trasę turystyczną, ale w przyszłości chcemy przejść się jeszcze trasą górniczą :)


Kwiecień w zdjęciach
Kolejny zakup(coś pada ostatnio na Wibo:)) paletka cieni :)
Moje ulubione kolorki - brązy :)
Jak na razie w fazie testów :)


Kwiecień w zdjęciach
Czekoladki które dostałam od mamy w końcu otworzyłam - to był totalny dzień kryzysu :)


Kwiecień w zdjęciach
Genialna maska na dobranoc z Perfecta :)
Zapraszam na post Kliknij Tutaj


Kwiecień w zdjęciach
Pozdrowienia z trasy :D
Aktualnie przebywam u rodziców - odwiedziny na weekend majowy :)



Zaczynamy Maj :)

4 komentarze:

  1. Ja za to kocham makaron ryżowy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kwestia zrobienia go, mi coś nie podchodzi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja testuję go od kilku dni, ale jak na razie całkiem dobrze się spisuje :D

      Usuń