109 Sleep Mask - Perfecta - Kwasowa Dermabrazja Skóry

czwartek, 28 kwietnia 2016

Mam kilka kremów na dzień, a moim ulubieńcem jest: Krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej z Ziaji o którym pisałam już jakiś czas temu Kliknij Tutaj
Ostatnio szukałam jednak czegoś na noc, jakiegoś specyfiku, który sprawi że rankiem skóra na twarzy będzie miękka, a "suchości" które mam w okolicach ust i nosa pójdą w zapomnienie. 
Będąc jakiś czas temu w Rossmannie na zakupach moim oczom ukazała się:  

Sleep Mask - Perfecta

Maska na dobranoc z Perfecty
Po szybkim przeczytaniu o działaniu maseczki zdecydowałam się na jej zakup, szczerze powiem że zachęcił mnie kwas migdałowy jak i olej pistacjowy w składzie. 
Od siebie dodam że są trzy wersje maseczek:
1. Kwasowa dermabrazja skóry - profesjonalne wygładzenie cery
2. Elixir na krótkie noce - nocna regeneracja skóry w 4 godziny
3. Super Aqua Booster - nawilżająca kuracja dla skóry
Miałam chęć na Super Aqua Booster, bo zależało mi na nawilżeniu skóry, ale że akurat traf chciał  nie było ani jednej sztuki, mój wybór padł na pierwszy wariant czyli kwasową dermabrazję skóry.
Jest to maseczka do większości typów cery z wykluczeniem naczynkowej i wrażliwej. 
Jak działa? 
KWAS MIGDAŁOWY - złuszcza martwy naskórek, oczyszcza i reguluje pracę gruczołów łojowych. Likwiduje istniejące niedoskonałości i wygładza.
OLEJ PISTACJOWY - łagodzi podrażnienia, odbudowuje barierę lipidową skóry i nawilża.
SUPERHIALURON - utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia i przywraca jędrność.


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/kosmetyki/news-perfecta-sleep-mask,nId,2155454#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Kwas migdałowy - złuszcza martwy naskórek, oczyszcza i reguluję pracę gruczołów łojowych przy czym likwiduje istniejące niedoskonałości i je wygładza.
Olej pistacjowy - łagodzi podrażnienia, odbudowuję barierę lipidową skóry i nawilża.
Superhialuron - utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia i przywraca jędrność.

A teraz najważniejsze - Czy działa ? :)

Jak dla mnie bardzo duże, oczywiście pozytywne zaskoczenie. Maseczka bardzo dobrze się spisuję, genialnie nawilża moją skórę, suche skórki zniknęły i mam nadzieję że już nie wrócą. Skóra rano jest wygładzona, miękka - no pupcia niemowlaka :)
Stosuję ją tak jak opisano - maksymalnie 3 razy w tygodniu, jeśli chodzi o mnie to aplikuję ją sobie tylko dwa razy, na oczyszczoną skórę twarzy, a efekty są zaskakujące :)
Maska bardzo ładnie pachnie, lekko, delikatnie, kwiatowo. 
Produkt jest zamknięty w saszetce o pojemności 50 ml, bez problemu wydostaje się z opakowania :)
Konsystencja gęstego kremu, bardzo dobrze się wchłania nie pozostawia żadnego filtru i tłustej powłoki na twarzy- na opakowaniu możemy przeczytać że wystarcza na 10 aplikacji, jednak wydaję mi się że wystarczy mi na dłużej. 
Produkt nie zapycha, nie powoduje żadnych podrażnień czy zaczerwienień.
Bardzo ciekawi mnie jeszcze wersja nawilżająca i wiem że po skończeniu tej zapewne skuszę się na kolejną. Jeśli chodzi o dostępność to łatwo je można dostać w Rossmannie(no mi się tylko nie udało za pierwszy razem, ale teraz widziałam wszystkie w komplecie), koszt takiego cuda to nie całe 10 zł. 


Znacie ? :)


Sleep Mask - Perfecta

KWAS MIGDAŁOWY - złuszcza martwy naskórek, oczyszcza i reguluje pracę gruczołów łojowych. Likwiduje istniejące niedoskonałości i wygładza.
OLEJ PISTACJOWY - łagodzi podrażnienia, odbudowuje barierę lipidową skóry i nawilża.
SUPERHIALURON - utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia i przywraca jędrność.


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/kosmetyki/news-perfecta-sleep-mask,nId,2155454#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Sleep Mask - Perfecta Sleep Mask - Perfecta
KWAS MIGDAŁOWY - złuszcza martwy naskórek, oczyszcza i reguluje pracę gruczołów łojowych. Likwiduje istniejące niedoskonałości i wygładza.
OLEJ PISTACJOWY - łagodzi podrażnienia, odbudowuje barierę lipidową skóry i nawilża.
SUPERHIALURON - utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia i przywraca jędrność.


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/kosmetyki/news-perfecta-sleep-mask,nId,2155454#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

4 komentarze:

  1. Widziałam je jakiś czas temu. Myślę, że wszystkie rodzaje wkrótce wypróbuję :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapewne skuszę się niebawem na Super Aqua Booster :)

      Usuń
  2. Widziałam różne wersję i pewno kiedyś się skuszę :)!

    Ps. fajnego masz bloga i ciekawie piszesz, więc zostaję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo ciekawi Super Aqua Booster :)
      Dziękuję i mam nadzieję że zostaniesz na dłużej :)

      Usuń