108 Sweet Strawberry Yankee Candle - wosk

niedziela, 10 kwietnia 2016

Jeszcze troszeczkę i zacznie się sezon truskawkowy :) Nie tak dawno sam zapach truskawek mnie odrzucał że nie wspomnę o smaku, nie wiem z wiekiem coś mi się pozmieniało i teraz uwielbiam świeże, soczyste truskawki. Zazwyczaj jem je całkiem normalnie, bez bitej śmietany której nie lubię, cukru czy też innych dodatków, ale lubię też robić wtedy Smoothie, dodawać do galaretki czy piec tartę z truskawkami <3
Już teraz możemy spotkać w sklepach truskawki (zazwyczaj w 500g opakowaniach), ale to nie są jeszcze TE truskawki które spotykamy latem:)
Ostatnio kupiłam taki właśnie koszyczek 500g truskawek, pięknie wyglądały, smak taki sobie no cóż poczekam jeszcze troszkę kiedy to od Pani na straganie będę mogła kupić świeże, pachnące i przesłodkie owocki :)

Sweet Strawberry Yankee Candle



Ale to właśnie kiedy je kupowałam przypomniał mi się wosk z Yankee ukryty gdzieś w szufladzie o wdzięcznej nazwie Sweet Strawberry
Tak więc nie zastanawiając się długo przyniosła truskawki do domu i odpaliłam sobie wosk :)



Kilka słów od producenta
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodka truskawka.


Krótko, zwięźle i na temat :P
A jakie są moje odczucia ?
Pierwsze i w sumie jedynie skojarzenie to truskawki z bitą śmietaną. Słodki zapach, wyczuwam truskawki więc tu plus :) Bardzo trwały i intensywny roznosi się po całym mieszkaniu, po zgaszeniu kominka czuć jeszcze przez długi czas zapach truskawek i bitej śmietany. Nie jest to zapach typu fresh tak jak np. Lemongrass &Ginger  Kliknij Tutaj, ten jest całkowicie zapachem owocowym, słodkim - chce się go zjeść(chociaż bitej śmietany nie lubię i nie jadam:))
Trafiłam gdzieś na komentarze że wosk dla niektórych jest duszący no cóż, troszkę rozumiem te osoby i odrobinę się z Nimi zgadzam, bo ta bita śmietana którą ja wyczuwam jest chyba za zbyt intensywnym zapachem, jednak nie przyprawia mnie o ból głowy(a tak mam z duszącymi mnie woskami) więc dla mnie jest O.K.

Wydaję mi się że miłośnikom truskawek przypadnie do gustu i pomorze przetrwać czas w oczekiwaniu na świeże owoce :)

Znacie ? :)




Sweet Strawberry Yankee Candle
Sweet Strawberry Yankee Candle
Sweet Strawberry Yankee Candle

7 komentarzy:

  1. to musi być ciekawy zapach :)


    Kochana jeśli możesz poklikaj w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki zapach truskawek roznosi się właśnie po mieszkaniu :) Polubiłam się z tym woskiem :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza ;)

      Usuń
    2. Zapach bardzo interesujący, polecam sprawdzić :)

      Usuń