107 Płatki Hydrożelowe - Efektima

czwartek, 7 kwietnia 2016

Kiedy nadchodzi taki czas, co jakiś czas(no tak masło maślane:)), kiedy to ciężko mi się zasypia w nocy rankiem niestety mam worki, sińce no zwał jak zwał pod oczami. Nie wygląda to zachęcająco - w sumie jest kwiecień, a Ja ostatnie problemy ze snem miałam w połowie stycznia i ciągnęło się do początku lutego(ogólnie wtedy się kiepsko psychicznie czułam i to przez to problemy ze snem), tak jak na razie odpukać nie mam większych problemów ze snem i niech tak lepiej zostanie. 
Będąc jakiś czas temu w Rossmannie natrafiłam na płatki pod oczy z Efektimy. Stwierdziłam że jakoś nie było jeszcze okazji do przetestowania tak więc nic nie stało na przeszkodzie, a z drugiej strony nie byłabym sobą gdybym sobie odmówiła przetestowania takiego gadżetu kosmetycznego :)


Płatki Hydrożelowe - Efektima
            

Oto co o płatkach mówi producent:
"Wygodne w użyciu hydrożelowe płatki pod oczy opracowane z myślą o działaniu rozjaśniającym cienie i sińce pod oczami. Skrupulatnie dobrane i połączone składniki aktywne wpływają na poprawę wyglądu skóry pod oczami. Ekstrakt z mleka, witamina C oraz B3 znane są ze swych właściwości rozjaśniających i pielęgnujących. Kwas hialuronowy, ekstrakt z alg oraz witamina E, cenione są za działanie przeciwzmarszczkowe, poprawiające elastyczność, jędrność i gładkość skóry, dbają o odpowiednie nawilżenie oraz działają regenerująco."

Pierwsze wrażenie - ogromnie nawilżona skóra pod oczami ! Rzekłabym że mięciutka jak pupcia niemowlaka ;) Naprawdę świetne uczucie :)
Wielkim plusem jest to że płatki są zapakowane w hermetycznie zamkniętą folię, tak więc nawet ciekawskie kobiety które potrafią otworzyć pierwszy kartonik nie dostaną się do płatków :) Mamy 100 % pewność że płatków nikt wcześniej nie dotykał swoimi paluszkami ;) Płatki są nasączone i "pływają" w specjalnym płynie o delikatnym zapachu. 
Użycie jest bardzo wygodne i bez większej filozofii - otwieramy płatki, wyciągamy, nakładamy je sobie pod oczy i relaksujemy się 20 minut :D 
Płatki w dotyku troszkę galaretowate - taki glutek troszkę koloru mleczno białego ;) Bałam się że zaraz mi się przerwą, ale nic takiego się nie stało, dobrze trzymają się pod oczami, nic mi się nie "ześlizgiwało" i nie musiałam ich poprawiać co chwilę :) Kształt idealnie wyprofilowany pod oczy :)
Skóra po całym rytuale jest napięta, delikatna, nawilżona, twarz od razu nabiera blasku - efekt wypoczętej twarzy widoczny gołym okiem :)
A co najważniejsze - cienie pod oczami jakby malały, mam wrażenie że płatki działałyby cuda, kiedy po imprezie wstajemy rano, a pod oczami fioletowi nieprzyjaciele(wiecie o czym mówię), wtedy efekt byłby chyba najbardziej widoczny :)
Nie pamiętam niestety ile mnie kosztowały wydaję mi się że coś około 5 no góra 6 zł :) Nie jest to wielki wydatek, dają bardzo fajny efekt i wiem że przy kolejnej wizycie w Rossmannie wpadną mi znów do koszyka :)

Znacie ? :)



 
Płatki Hydrożelowe - Efektima
Płatki Hydrożelowe - Efektima
Płatki Hydrożelowe - Efektima

2 komentarze: