105 Marzec w zdjęciach - MIX

piątek, 1 kwietnia 2016

Dni uciekają przez palce, nie sądziłam że ten rok tak szybko będzie mi znikał.
Zima chyba już definitywnie się z Nami pożegnała, ciepłe słoneczko, piękna pogoda to już towarzyszy mi od jakiegoś czasu, chociaż wczoraj była chyba pierwsza wiosenna burza - grzmiało, błyskało i padało, ale że po burzy wychodzi słońce - taki właśnie jest dzisiejszy dzień :)
Ale nie przedłużając
Zapraszam do podpatrzenia co w marcu się u mnie działo :)
Marzec w zdjęciach




Lajkujemy :D

Na zdjęciu aż tak nie widać, ale było 40 sztuk żonkili :D
Pięknie się rozwinęły i cudownie pachniały :)


Marzec w zdjęciach
Marzec w zdjęciach
Zostałam wybrana do testowania produktów Ariel i Lenor 
Testowanie idzie pełną parą :D 


Marzec w zdjęciach
 Moje ukochane goździki <3


Marzec w zdjęciach
Prezent na Dzień Kobiet - pobyt w Białce Tatrzańskiej :D
Dziękuję mojemu Mężowi za cudownie 3 dni i relaks w Termach <3



Marzec w zdjęciach
Nieplanowana przerwa na stacji
W drodze do Białki mieliśmy wypadko - awarie :/ 
Stuk, huk - no i po aucie... nie no tak strasznie nie było, dostaliśmy auto zastępcze dzięki wykupionemu ubezpieczeniu i wyjazd się udał :)
Szkoda że papierologia ciągnie się do dzisiaj i jeszcze naprawionego auta nie odzyskaliśmy :/



Marzec w zdjęciach
Oscypek z żurawiną <3
Tak się objadłam tymi oscypkami że wystarczy mi na długi czas :D



Marzec w zdjęciach
Sezon rowerowy otwarty :)
Tu pierwszy wyjazd - niestety w ten dzień było zaledwie 10 km czyli nic, ale przeliczyliśmy się trochę, bo strasznie wiało po rękach jak się jechało :/


Marzec w zdjęciach
Siostra wysłała mi dokumenty, otwieram list, a tam wypada karteczka :D
Moja Matołka ... <3 



Marzec w zdjęciach
O matko z córka !!!
Jakie to było ciężkie .... 


Marzec w zdjęciach
Ale po złożeniu prezentuje się całkiem stylowo :D


Marzec w zdjęciach
Wyjście Mężowie + Żony (ciekawe towarzystwo się zebrało:))
Akurat był dzień Św. Patryka więc trafiło Nam się zielone piwko :)


Marzec w zdjęciach
Marzec w zdjęciach
Moja "choinka wielkanocna" :D 
Motylki, Serduszka i Jajeczka - pięknie się prezentuje w kuchni :)


Marzec w zdjęciach
Marzec w zdjęciach
Ciasto marchewkowe <3
Pierwszy raz robiłam, ale wiem że będę je często powtarzała, rozpływam się :D
Idealny dodatek do kawy, a co najważniejsze bez cukru :)


Marzec w zdjęciach
Nowość - Lech Ice Mojito :D
Przyznam że będzie to idealna lemoniada (2 %) latem - super orzeźwienie :)


Marzec w zdjęciach
Wielkanoc :)
Bukszpan zakupiony w Biedronce :)
Naklejki na jajeczkach :)
Święconka :)
I czekoladowe jajeczka :)


Marzec w zdjęciach
A po śniadaniu wielkanocnym była wycieczka rowerowa :D
Ogólnie pierwszy jak i drugi dzień świąt spędziliśmy aktywnie rowerowo :)


Marzec w zdjęciach
A na koniec makowiec :D (ale rym:))
Sama za makowcem nie przepadam, ale mój Mąż bardzo lubi więc postanowiłam zrobić mu niespodziankę, która - mam nadzieję że się udała :)
Muszę też przyznać że kilka kawałeczków zjadłam, znalazłam bardzo fajny przepis, a do maku dodałam żurawinę :D


I to by było na tyle :)

Zaczynamy Kwiecień :D

5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) ciasto marchewkowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam to ciasto od pierwszego kęsa <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Pogoda sprzyja temu, wyprane ciuszki na suszarkę i na balkon, nie dość że pięknie pachną kapsułkami i płynem to i świeżym powietrzem :)

      Usuń