104 Lemongrass & Ginger - Yankee (wosk)

poniedziałek, 28 marca 2016

Każdy ma jakieś swoje małe uzależnienia, moimi małymi są kawa (rozpuszczalna zawsze z mlekiem:)) i od kilku miesięcy woski do kominka z Yankee (miałam woski innych firm, jednak pozostaje wierna Yankee).
Ten o którym chcę Wam krótko dzisiaj opowiedzieć, leżał sobie już od grudnia w mojej "woskowej szufladce", ostatnio tak mam, że totalnie zapominam o niektórych woskach które zakupiłam, a nie przetestowałam i tak sobie leżą i czekają na swoje wielkie wejście :) 
Ale w końcu przyszedł dzień "premiery" :)

Yankee Candle Lemongrass & Ginger


No cóż ... kolejny ulubieniec - zdecydowane Tak :) 

Zielonkawy kolor od razu kojarzy mi się z powiewem świeżości - nie pomyliłam się i tu :)
Zapach trawy cytrynowej i imbiru - bardzo świeży, orzeźwiający, można by rzec rześki, lekki - aczkolwiek mocno wyczuwalny, nie duszący, fajne połączenie takiej lekkiej kwaskowości z imbirem, ale muszę przyznać że imbir zostaje zdominowany przez zapach cytrynki, jednak w ogóle mi to nie przeszkadza :)
Zapach idealny na rozpoczęcie wiosennych dni, ale i na te wczesno - letnie :D 
Bardzo lubię zapachy owocowe, słodkie, orzeźwiające - ten zdecydowanie leci do grupy orzeźwienia. Zapachy ciężkie, duszące to zmora dla mnie, od razu przyprawiają mnie o ból głowy i konieczność wietrzenia mieszkania.
Jednak ten zapach polecam zdecydowanie :)

Znacie ?
Miałyście ? 

:)


Zapraszam na Facebooka - Lubię to :)




Yankee Candle Lemongrass & Ginger

Yankee Candle Lemongrass & Ginger



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mój kolejny ulubieniec, lubię takie zapachy do których z chęcią będę wracać :)

      Usuń