100 Denko miesiąca - Luty

piątek, 4 marca 2016

Pozużywałam Ja i "mieszkanie", coś tam się nazbierało, zużyło, ale i też straciło na ważności.
Zapraszam, bo długiego wstępu nie będzie :)

Wesoła gromadka :)


Może zacznijmy od mieszkania :)
Płyn uniwersalny Cler - Ja już o nim pisałam tylko o innej wersji zapachowej, ten był genialny, z edycji limitowanej, oczywiście zakupiony w Biedronce. Butelka plastikowa, 1,5 litra, mega wydajny, przepiękny zapach jabłek z cynamonem. Ja go używam do mycia podłóg, cudownie w mieszkaniu pachnie :)
Vernel - płyn do płukania o nim nie muszę już nic mówić, odsyłam do poprzednich notek z Denkami miesiąca :) 
Pronto do kurzu - zapach cytrusowy, znośny, ale jakoś długo się nie utrzymywał w mieszkaniu, produkt spełniał w sumie swoją rolę, bo kurz faktycznie mniej osiadał na meblach :) No czego chcieć więcej od tego produktu :)


Zapachy mieszkania :)
Oczywiście wjeżdżają woski o dwóch już pisałam:
Home Sweet Home - Kliknij Tutaj
Snow In Love - Kliknij Tutaj
Christmas Eve - ten zapach towarzyszył nam przy kolacji wigilijnej i później jakoś zapomniałam o nim :) Ostatnio robiłam porządki w szafce z woskami i świeczkami, patrzę i "O uchował się", no to cóż trzeba go już było spalić :) Zapach słodki, kojarzy mi się z jakimiś ni to owocami ni słodyczami, troszkę ale to już minimalnie czuć przyprawy korzenne. Fajny przyjemny zapach, nie duszący, dość długo utrzymuje się w mieszkaniu. Zimą pewnie pojawi się znów :)


Makijaż :)
Bell Multi Mineral - korektor - kupiony pod wpływem chwili w Biedronce, potrzebowałam na JUŻ jakiegoś korektora pod oczy. Powiem że jestem z niego bardzo zadowolona, wydajny, za niską cenę, bardzo fajnie się sprawdzał pod oczy, zakrywał sińce które mam od jakiegoś czasu po nieprzespanych nocach, lekki, nie rolował się, są chyba dwa odcienie ja wybrałam sobie jaśniejszy czyli numerek 1. Polubiliśmy się :)


Bell Błyszczyk Glam Wear Nude - fajny błyszczyk, delikatny odcień - numerek 2, ale niestety stracił swoją przydatność, zrobił się niestety nieprzyjemny zapach no i cóż powędrował do kosza. 
Ale ogólnie jestem zadowolona z tej serii Nude, fajne odcienie, błyszczyki nie zlepiają ust - ładnie pachną i smakują taką wisienką, no ten niestety już tak pięknie nie pachnie, ogólnie jest aż 5 odcieni, tak więc wybór kolorów spory :) 


Utrwalacz do makijażu z Avon - fajny utrwalacz, bardzo wydajny, kiedy wykonuję makijaż i wiem że miło by było żeby wytrzymał ładnych parę godzin, psikam sobie dwa razy tym utrwalaczem i mam pewność że nic mi się z makijażem nie stanie :) Kosztuje on różnie, ja go zazwyczaj kupuję na promocji za 9,99 zł , bo cena regularna mnie powala, kiedyś normalnie kosztował 32 zł, teraz nie wiem ile dokładnie, a sory ponad 30 zł na pewno bym za niego nie dała:) 
Bezzapachowy, nie robi nic szkodliwego - nie wysusza, nie zapycha - ogólnie jestem na tak jeśli chodzi o ten produkt i wieki temu pisałam już o nim Kliknij Tutaj




Czy ja w ogóle muszę pisać jeszcze komuś o tych płatkach kosmetycznych z Biedronki ? :)


Oczyszczanie :)
Ziaja żel myjący seria: Liście Manuka - Ja chyba wszystkie produkty z tej serii uwielbiam, zaczęło się u mnie od tonika, który w tym miesiącu też ujrzy swoje dno, ale mam już zapas :D
Jeśli chodzi o ten żel, bardzo ale to bardzo wydajny, ogólnie twarz żelem myję codziennie wieczorem, a czasami mam tak że jak ćwiczę to wtedy i rano i wieczorem. Żel wystarczył mi na około 2 miesiące stosowania, więc jak na mnie to bardzo duży plus. Pięknie pachnie, jak cała seria oczywiście, buteleczka plastikowa, przeźroczysta - widać ile żelu nam ubywa, aplikator też fajny "pompeczka", bez problemów korzystałam pod prysznicem. Jestem wielką fanką Ziaji i jeszcze na żadnym produkcie się nie zawiodłam :)


Ciało :)
Venus pianka do golenia dla Pań - zapach konwalii, miałam już kiedyś piankę z Venus z tym że o innym zapachu a dokładniej melonowo - grapefruitowa i pisałam o porównaniu produktów jeśli chodzi o golenie, o czym możecie przeczytać Kliknij Tutaj.
Jestem na tak jesli chodzi o ten produkt, nie wysuszał mi skóry, nie podrażniał, spełniał to czego od niego oczekuję. Wydajny bo coś około 3 miesięcy na pewno ta pianka ze mną była :) Dostępna bez problemów w większości drogerii jak i marketów, koszt na pewno nie przekracza 10 zł :) Może tylko troszkę ten zapach konwalii mnie drażnił, ale tak to nic poza tym :)

Isana kremowy żel pod prysznic - limitowana edycja, kupiłam ten żel bodajże w listopadzie i tak stał sobie spokojnie, ale stwierdziłam że trzeba zmian bo jeszcze moja ukochana Balea mi się znudzi i tak oto w lutym królowała Isana. Ale cóż... chyba nie zmienię zdania i Balea rządzi ;)
Ten żel jak to żel, wszystko fajnie pięknie, zmywa, myję i szkód nie robi, ale chyba nie mój zapach - troszkę za mdły, troszkę za duszny - chyba przez ten miód. Opakowanie 300 ml, no wystarczyło na lekko ponad miesiąc, ale nie ukrywam cieszyłam się że to już koniec naszej znajomości :) Koszt to coś około 3 zł wtedy, ale ostatnio rzuciło mi się w oczy że żele z Isany poszły troszkę w górę w Rossmannie, nie fajnie, niektóre są naprawdę fajne :) Ale też nie mówię że ceny skoczyły o 100 %, nie ma tragedii więc :)
Jednak muszę przyznać że opakowanie mnie zauroczyło i zachwyciło :)


Odświeżenie - pielęgnacja :)
Garnier Mineral InvisiCool - antyperspirant - chyba się nie polubimy :(
Miałam kiedyś inne zapachy z Garniera i w porządku było, ten jednak był taki mdły, duszący, przesłodzony ... nie to ewidentnie nie mój zapach, a co jak co używam tego produktu codziennie i nie lubię się aż tak męczyć :/ Tak więc sory Garnier, ale moim ulubieńcem nie będziesz :)




I to by było na tyle :)
Znacie?
Miałyście coś? :)


Zapraszam na Fanpage, dopiero co się "narodził", ale wszystko przed Nami :))

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego korektora pod oczy od Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przypadł do gustu, widziałam że są dostępne w Biedronce bezproblemowo :) Muszę tylko zobaczyć czy są dwa czy jeden odcień :)

      Usuń
  2. Ja za to bardzo lubię te antyperspiranty Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój pierwszy z Garniera, ale niestety nie przypadliśmy sobie do gustu tym razem :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten błyszczyk z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, mam wszystkie odcienie, jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń