98 W różanym ogrodzie - Bułgarskie cuda :)

sobota, 27 lutego 2016

Każda z Nas (kobiet) uwielbia kwiaty (a przynajmniej większość:))
Moimi ulubionymi i te też znalazły się w moim bukiecie ślubnym to goździki, przyznam szczerze, że kiedy już wiedziałam jakie kwiaty chcę w bukiecie i powiedziałam o tym mamie, ona uśmiechnęła się i powiedziała że goździki też były w jej bukiecie ślubnym, tak więc coś w tym jest :)
Uwielbiam dostawać kwiaty, szczególnie od tak, bez okazji.
Ale wracając do tematu róży :)

Bułgarskie kosmetyki różane


W grudniu udało mi się wygrać konkurs, a zaraz w styczniu odebrałam nagrodę, którą były Bułgarskie kosmetyki - właśnie o zapachu róży.
W skład tego zestawu wchodził krem do rąk, balsam do ust, perfumka (idealna do torebki) oraz peelingująca mydlana gąbka do ciała - wszystko oczywiście o zapachu różanym, z jednym wyjątkiem jak dla mnie, ale o tym za chwilkę :)


Krem do rąk
Piękny różany, delikatny zapach. Bardzo dobrze i szybko się wchłania nie pozostawia tłustej powłoki i nie skleja dłoni. Fajnie nawilża moje wysuszone dłonie, całkiem nie złym plusem jest to, że jak możemy przeczytać produkt nie zawiera parabenów. Pojemność to 75 ml. Opakowanie jak to na większość kremów do rąk przystało tubkowe, zakrętka zakręcana nie na klik jak to czasem bywa :)
Nie mam zastrzeżeń do tego produktu - jak na chwilę obecną spisuję się całkiem w porządku.


Perfumka a'la roletka
Oczywiście zapach róży, ale na szczęście nie jest to zapach duszący czy tzw. "babciny", dość długo się utrzymuję, ale jest jedno ale :) Na początku o tym nie wiedziałam ale szybko się uświadomiłam, że zapach jest dość mocny i nie można przesadzać z "psikaniem" :) Fajny, kwiatowy - bardziej słodki niż odświeżający.
Flakonik podłużny - szklany(tu trzeba uważać co by nam nie obtłukło się opakowanie gdzieś w torebce :)), aplikator w sprayu - to odróżnia produkt od roletek, bo tam zazwyczaj mamy aplikator w kluce. 


Balsam do ust
Malutki, plastikowy słoiczek koloru ciemno różowego. I tu jest właśnie ten wyjątek jeśli chodzi o różę. Wszystkie produkty miały mieć zapach różany, tu tego nie ma :)
Ale czy to jakiś problem ? Dla mnie żaden. Z prostego powodu - balsam przepięknie, cudownie pachnie kokosem :) Nie ma tu ani grama, a bynajmniej Ja(jak i mój Mąż) nie jestem w stanie za nic wyczuć róży. Jednak to że produkt nie pachnie różą nie jest żadną przeszkodą czy jakimś, a może w ogóle minusem. Naprawdę sprawuję się całkiem fajnie, bardzo dobrze nawilża i chroni usta. Smakuje i pachnie kokosem, czego chcieć więcej :) No mogę się przyczepić do opakowania które moim ulubieńcem nie jest, bo wiecie że przy końcu trzeba będzie "wydłubywać" kosmetyk palcem, a to nie jest moja ulubiona czynność jeśli chodzi o balsamy do ust :)


Peelingująca mydlana gąbka
Przyznam szczerze, że takiego gadżetu nigdy nie miałam. Dlatego to był produkt który zaciekawił mnie na dzień dobry, mimo że zapakowana w folię ochronną gąbka pachniała już po otwarciu paczuszki obłędnie. Produkt składa się tak jakby z dwóch stron, z jednej mamy gąbkę do mycia, a z drugiej znajduje się właśnie mydełko, które delikatnie, rzekłabym peelinguje nasze ciało. Dużym plusem jest to, że po prysznicu kiedy już użyjemy gąbeczki, skóra delikatnie pachnie różą, naprawdę fajny efekt daje taki "kąpielowy gadżet". Nie podrażnia mojej skóry, nie wysusza - nie zauważyłam żadnego minusa. 


Nie mam zielonego pojęcia czy jest możliwość zakupienia tych kosmetyków tu w Polsce. 
Ja wygrałam je w konkursie, dziewczyna która organizowała go, napisała że kosmetyki przywiozła z wakacji w Bułgarii. Jednakże śmiało mogę je polecić, produkty pięknie pachną, nawet ten kokosowy balsam, nie podrażniają skóry, nie wysuszają, zapach róży nie jest duszący i odstraszający, a delikatny, kwiatowy(lekka słodycz). Fajnie byłoby móc je kupić w Polsce, bo co jak co, ale gąbeczka jest bardzo fajnym gadżetem i ciężko mi się będzie z nią rozstać ;) 



Bułgarskie kosmetyki różane


Bułgarskie kosmetyki różane


Bułgarskie kosmetyki różane




Bułgarskie kosmetyki różane


Bułgarskie kosmetyki różane


Bułgarskie kosmetyki różane



Bułgarskie kosmetyki różane


Bułgarskie kosmetyki różane


Bułgarskie kosmetyki różane



Bułgarskie kosmetyki różane


Bułgarskie kosmetyki różane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz